سه دلیل برای ورود بیت کوین (BTC) به کانال ۱۲۰۰۰ دلاری

سه دلیل برای صعود هر چه بیشتر بیت کوین (BTC) تا ۱۲۰۰۰ دلار
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2726 نفر

سه دلیل برای ورود بیت کوین (BTC) به کانال ۱۲۰۰۰ دلاری

قیمت بیت کوین (BTC) دوباره به کانال ۱۲۰۰۰ دلاری وارد شد که باعث شده تریدرهای بزرگ برای بالا بردن قیمت ها تلاش کنند. این تلاش ها در زمانی در حال وقوع هستند که بیت کوین در حال جنگیدن برای ثبات در کانال ۱۲۰۰۰ دلاری است. با افزایش قیمت بیت کوین، تریدرها نسبت به ثبات و پایداری هرچه زودتر این قیمت امیدوار هستند.

تاکنون در سال ۲۰۲۰، بیت کوین چهار بار به کانال ۱۲۰۰۰ دلاری از ماه آگوست ورود کرده است اما حفظ ثبات و پایداری در این بازه قیمتی چالشی بزرگ برای این ارز دیجیتال بوده است. می توان از کاهش قیمت دلار آمریکا، قدرت کانال ۱۲۰۰۰ دلاری و رشد ناگهانی اتر (ETH) به عنوان دلایل کوتاه مدت تا میان مدت یاد کرد که تریدرهای بزرگ را برای افزایش قیمت بیت کوین ترغیب می کند.

تلاقی عوامل مختلف دلیل رشد صعودی بیت کوین

طبق گفته های تریدر Scott Melker دلار امریکا نشان داده است که رو به افول است و بعد از ثبات طولانی مدت در حال ریزش است. وی افزود:

همانطور که من ماه ها گفته ام، دلار دیگر مرده بنظر می رسد. هفته گذشته شادی عجیبی بدلیل بازگشت احتمالی دلار وجود داشت. اما حالا بعد از یک دهه ثبات، سقوط دلار قطعی شده است. شاید در آینده نه چندان دور دوباره شاهد بازگشت و رشد دلار باشیم اما در حال حاضر چنین نشانه ای وجود ندارد که قطعا خبر خوبی برای بیت کوین محسوب می شود.

بسیاری از تحلیلگران کاهش ارزش دلار را به عنوان نکته مثبتی برای بیت کوین تفسیر می کنند. دلیل مثبت بودن این نکته قیمت گذاری فروشگاه های جایگزین براساس دلار است.در ماه های اخیر، دلار به میزان قابل توجهی در برابر سایر ارزهای ذخیره ای سقوط کرده است. اما در مقابل، طلا و بیت کوین رشد فزاینده ای از ماه آوریل داشته اند.

ارز ذخیره ای چیست؟

در گذشته ارز ذخیره ای به ارزی گفته می شد که امکان معامله آن با طلا در هر لحظه ای وجود داشت. به همین دلیل سرمایه گذاری در این ارزها مطمئن بنظر می رسید. از نمونه رایج ارزهای ذخیره ای می توان به پوند و دلار اشاره کرد. اما حالا ارز ذخیره ای، ارزی است که با ثبات و بدون نوسانات باشد که بتوان در هر لحظه آنرا با ارز سایر کشورها مبادله کرد.به ثبات رسیدن بیت کوین در کانال ۱۰۰۰۰ دلاری، باعث افزایش حمایت ها و همچنین تلاش بیشتر برای افزایش ارزش آن خواهد شد. لازم به ذکر است که این طولانی ترین دوره ثبات بیت کوین در کانال ۱۰۰۰۰ دلاری از سال ۲۰۱۷ تا کنون بوده است.

نمودار یک هفته ای بیت کوین

Eric Thies تحلیلگر تکنیکال ارزهای دیجیتال به این موضوع اشاره کرد که ممکن است دیگر بیت کوین سقوط از کانال ۱۲۰۰۰ دلاری را تجربه نکند. وی افزود:

ممکن است که ما دیگر شاهد کاهش قیمت بیت کوین از بازه ۱۲۰۰۰ دلاری نباشیم. من اعتقاد دارم سایر آلت کوین ها نیز به نوبه خود شاهد رشد خواهند بود. آیا شما زمانی که می توانستید نهایت استفاده را بردید؟ یا اجازه دادید ذهنیت منفی و بدبینی شما نسبت به بازار ارزهای دیجیتال مانع از یک سرمایه گذاری فوق العاده شود؟

براساس نمودار رشد بیت کوین، تحلیلگران Cryptowatch براین عقیده هستند که بیت کوین چندین رکورد جدید را تا ماه نوامبر ثبت خواهد کرد. به گفته آنها:

با ردیابی خوب بیت کوین در مقابل مدل  (PlanB’s Stock to Flow (S2F و با پیش بینی حدود ۱۰٪ سکه از دست رفته، این انتظار می رود که ارزش بیت کوین تا اواسط ماه نوامبر به بالاترین سطح و در پایان سال به ۲۷۰۰۰ دلار برسد.

یک سناریوی متفاوت

سناریویی دیگر در بازه زمانی کوتاه مدت برای بیت کوین رسیدن به ثبات و آمادگی برای رشد و افزایش قیمت مانند سال های گذشته است. بیت کوین طبق روال گذشته از ماه سپتامبر تا آگوست راکد باقی می ماند و از سال ۲۰۱۶ این الگو را تکرار کرده است. براساس این الگوی تاریخی می توان انتظار حضور در کانال ۱۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ دلاری را برای بیت کوین داشت. مدیرعامل Ark Invest خانم Cathy Wood قبلا گفته بود که:

حالا با گذشت از بازه ۶ تا ۱۰ هزار دلاری می توان احتمال حضور در بازه ای قدرتمندتر مانند بازه ۱۰۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰ دلاری را داشت.

ثبات در بازه ای فراتر از ۱۰۰۰۰ دلار برای بیت کوین از آنجایی که راه را برای افزایش های آتی هموار می سازد ایده ال بنظر می رسد. نتیجه ای حتی بهتر برای بیت کوین ورود به بازه ۱۲۰۰۰ تا ۱۲۴۰۰ دلاری و رسیدن به ثبات در کانال بالای ۱۲۰۰۰ دلار خواهد بود. حضور و ثبات در این بازه قیمتی زمینه ساز حرکت به سمت بازه ۱۳۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ دلاری خواهد بود.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx