سولانا ارزی توقف ناپذیر؛ چه چیزی ترمز سولانا را خواهد کشید؟

سولانا ارزی توقف ناپذیر؛ چه چیزی ترمز سولانا را خواهد کشید؟
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1418 نفر

سولانا ارزی توقف ناپذیر؛ چه چیزی ترمز سولانا را خواهد کشید؟

سولانا یکی از رمزارزهایی بوده که اخیرا موفق شده با رشد خیره کننده خود توجه بسیاری از تریدرها را به خود جذب کند. اعداد و ارقام نشان می دهند که این آلت کوین موفق شده ۷۹٪ در ۷ روز گذشته و ۱۶۷٪ در یک ماه اخیر رشد کند. این آلت کوین در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب در سطح ۷۲.۹۱ دلار با ۱۹.۱۱٪ افزایش ترید می شود.

نمودار SOL

سولانا که می تواند یکی از قاتل های احتمالی اتریوم باشد، همچنان به رشد خود ادامه می دهد و توجه افراد بسیاری در عرصه کریپتو را به خود جلب کرده است. دانیل چونگ (Daniel Cheung)، سرمایه گذار حوزه دیفای، اخیراً گزارشی در خصوص فاندامنتال های سولانا منتشر کرده است که حاکی از تداوم رشد این رمزارز است. چونگ معتقد است که SOL یکی از بهترین ارزها برای سرمایه گذاری در حوزه کریپتو است.

علاوه بر این، وی همچنین از فرارسیدن “تابستان سولانا” نوید می دهد. مقیاس پذیری بالا و پلتفرم قراردادهای هوشمند همراه با هزینه های پایین چشم انداز روشنی برای آینده این پروژه ترسیم کرده اند.اما در طرف مقابل، اتریوم در حال مهاجرت از الگوریتم اجماع اثبات کار به اثبات سهام است. برخی بر این باور هستند که این تغییرات می تواند تعامل پذیری برنامه های موجود در بستر اتریوم را تحت شعاع قرار دهد و به یک نقطه ضعف برای اکوسیستم دیفای این پروژه تبدیل شود.

آیا روند صعودی متوقف خواهد شد؟

بنیاد سولانا با اهداف افزایش امنیت شبکه خود، مقاوم سازی بیشتر در برابر سانسور و ایجاد انگیزه بیشتر در هولدرهای SOL برای مشارکت در اکوسیستم خود، از استخر استیکینگ رونمایی کرد. افراد بسیاری از این تغییرات انتقاد کرده و باور دارند که اصل غیرمتمرکز بودن به خطر خواهد افتاد. چونگ نیز با تایید انتقادات عنوان کرده که این موضوع می تواند به دلیلی برای سیر نزولی سولانا تبدیل شود.

یکی دیگر از دلایل توقف رشد سولانا می تواند قابلیت های اتریوم باشد. اتریوم از بیشتر پروژه های دیفای پشتیبانی می کند، توسعه دهندگان بسیاری در این پلتفرم بر توسعه دی اپ ها و خود اتریوم متمرکز شده اند. قابلیت های بسیاری مانند راهکارهای لایه دو از جمله ویژگی هایی هستند که می توانند رقابت را برای سولانا بسیار دشوار کنند. با این حال، چونگ معتقد است که دنیای دیفای و در کل صنعت کریپتو هنوز به بلوغ نرسیده است و از این رو این صنعت به سمت دنیای چند زنجیره ای در حال حرکت است.

وی همچنین در خصوص تمرکززدایی به این موضوع اشاره کرد که در صورتی که تعداد نودها بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ نود باشد، ماهیت غیرمتمرکز بودن به خطر نخواهد افتاد. داده هایی که این سرمایه گذار ارائه کرده نشان می دهد که همراه با افزایش قیمت، توسعه دهندگان سولانا فعالیت های خود را افزایش داده و رشد قیمت همراستا با رشد خود پروژه بوده است. انتظار می رود که با همکاری نزدیک افرادی همچون سم بنکمن فراید، مدیر عامل FTX روند کنونی سولانا ادامه داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx