سم بنکمن فراید، موسس و مدیرعامل آلامدا ریسرچ و FTX

سم بنکمن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2860 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: سم بنکمن فراید، موسس و مدیرعامل آلامدا ریسرچ و FTX

اگر ما به دنبال مقیاس سازی برای این تعداد افراد هستیم، راه حل فقط اتریوم و سرعتی ۱۰۰ برابر سریعتر از اتریوم نیست، بلکه ما به سرعتی یک میلیون برابر سریعتر از اتریوم نیاز داریم.

بیوگرافی:

سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried) با اینکه هنوز ۲۸ سال سن دارد; آنچنان به از دست ندادن فرصت ها متعهد است; که اگر لازم باشد شب ها در میز دفتر کار خود در هنگ کنگ خواهد خوابید. پس از فارغ التحصیلی از انستیتوی فناوری ماساچوست در رشته فیزیک در سال ۲۰۱۴، بنکمن فراید سه سال به عنوان تریدر در شرکت تجاری جین استریت کاپیتال (Jane Street Capital) فعالیت کرد. وی سپس شرکت بازرگانی و تأمین کننده نقدینگی خود به نام آلامدا ریسرچ (Alameda Research) را در سال ۲۰۱۷ تأسیس کرد.

سم بنکمن فراید سپس در سال ۲۰۱۹ صرافی ارزهای دیجیتال FTX را تأسیس کرد. این صرافی هم اکنون با رشد سریع خود و ارزشی بالغ بر ۳.۵ میلیارد دلار، به ششمین صرافی بزرگ دنیا تبدیل شده است.

بنکمن فراید همچنین به کمک های بشردوستانه خود شهرت دارد و ممکن است به دنبال نفوذ در سیاست نیز باشد. در همین راستا، او ۵.۲ میلیون دلار به کارزار انتخاباتی جو بایدن در سال ۲۰۲۰ کمک کرد.

سم بنکمن فراید در سال ۲۰۲۰

با وجود سابقه خود به عنوان یک تریدر، بنکمن فراید به یک چهره شناخت شده در دوران رونق دیفای در سال ۲۰۲۰ تبدیل شد. گفته می شود او نسبت به دیفای بدبین است، با این وجود از پول درآوردن از این عرصه حس بدی ندارد. وی همچنین سولانا (Solana) را به اتریوم ترجیح می دهد. او صرافی غیرمتمرکز خود به نام سروم (Serum) را در بستر سولانا توسعه داد و توکنی با همین نام را در ماه آگوست عرضه کرد.

به اعتقاد بسیاری سم بنکمن فراید نقش مهمی در تحرکات بازار مانند کرش قیمت YFI داشته است; هرچند که خود او این ادعا را رد می کند. همچنین مدیریت سوشی سواپ را از سرآشپز نومی تحویل گرفت. نومی با فروش ۳۸ هزار اتر و کرش قیمت SUSHI در آن زمان هیاهوی زیادی را ایجاد کرد.

سم بنکمن فراید در سال ۲۰۲۱

سم بنکمن فراید در فهرست ۳۰ زیر ۳۰ (۳۰Under30) سال ۲۰۲۱ قسمت مالی مجله فوربز قرار گرفت; که نشان می دهد شهرت او فراتر از صنعت ارزهای دیجیتال است. انتظار میرود که سروم، FTX و آلامدا به عرضه محصولات نوآورانه خود ادامه بدهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx