بررسی NYDIG: در یک دهه آینده انرژی مصرفی ماینینگ بیت کوین بسیار ناچیز خواهد بود

بررسی NYDIG: در یک دهه آینده انرژی مصرفی ماینینگ بیت کوین بسیار ناچیز خواهد بود
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1183 نفر

بررسی NYDIG: در یک دهه آینده انرژی مصرفی ماینینگ بیت کوین بسیار ناچیز خواهد بود

یک بررسی جدید توسط گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) پیش بینی کرده که میزان انرژی مصرفی بیت کوین در دهه آینده کمتر از ۰.۵ درصد باقی خواهد ماند.

گروه NYDIG که مقاله تحقیقاتی خود را اخیرا منتشر کرده است، مدعی شده که حتی اگر قیمت بیت کوین اوج گیری کند، مصرف انرژی و تولید کربن این رمزارز در سال های آتی به صورت چشمگیری افزایش نخواهند یافت.

این مطالعه که توسط نیک کارتر (Nic Carter) و راس استیونز (Ross Stevens) انجام شده، نحوه تغییر انتشار کربن شبکه بیت کوین را در آینده بسته به نوسانات قیمت، سختی استخراج و مصرف انرژی مورد بحث قرار داده است.

این مطالعه نشان می دهد که انتشار گاز کربن توسط بیت کوین همچنان بخش کوچکی از کل انتشار کربن در دنیا را به خود اختصاص خواهد داد، حتی اگر قیمت BTC تا سال ۲۰۳۰ سقف جدیدی را ثبت کند:

حتی در سناریویی که در آن قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به ۱۰ تریلیون دلار برسد، انتشارات کربن تنها ۰.۹ درصد از کل انتشارها در سطح دنیا و هزینه انرژی آن تنها ۰.۴ درصد از کل دنیا را به خود اختصاص خواهد داد.

این گزارش رشد آینده استخراج بیت کوین را بر اساس داده های سال ۲۰۲۰ پیش بینی می کند. محققان میزان مصرف برق قدیمی استخراج کنندگان بیت کوین را به عنوان تابعی از هش ریت شبکه و کارایی ماشین محاسبه کردند.

برای سال ۲۰۲۰، این محققان تخمین می زنند که بیت کوین ۶۲ تراوات ساعت (TWh) برق مصرف کرده و ۳۳ میلیون تن دی اکسید کربن تولید کرده که تنها ۰.۰۴ از مصرف انرژی جهانی و ۰.۱ درصد از انتشار جهانی کربن را تشکیل می دهد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx