شهر ویلیستون پرداخت قبوض خدمات شهری با ارزهای دیجیتال را آغاز کرد!

شهر ویلیستون پرداخت قبوض خدمات شهری با ارزهای دیجیتال را آغاز کرد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1406 نفر

شهر ویلیستون پرداخت قبوض خدمات شهری با ارزهای دیجیتال را آغاز کرد!

شهر ویلیستون در ایالت داکوتای شمالی رسماً پذیرش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را به عنوان یک روش پرداختی از طریق بیت پی آغاز کرد.

هرکول کامینگز (Hercules Cummings)، مدیر امور مالی شهر ویلیستون (Williston)، روز پنجشنبه اعلام کرد که مسئولان این شهر با شرکت پرداختی کریپتو بیت پی (BitPay) برای پذیرش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) به عنوان روشی برای پرداخت قبوض خدمات شهری مانند آب و برق وارد همکاری شده است.

مدیر اجرایی این شهر در این خصوص گفت:

ما با بیت پی، بزرگترین شرکت پرداخت مجازی که شرکایی مانند مایکروسافت و فیسبوک دارد، وارد همکاری شده ایم. ما اولین شهرداری در ایالت داکوتای شمالی و سومین شهر در کشور هستیم که این خدمات را ارائه می دهیم.

گسترش پرداخت ها در مراحل بعدی

به گفته کامینگز، قبوض آب و برق تنها صورت حساب های قابل پرداخت با ارزهای دیجیتال در این مرحله خواهند بود. وی افزود که این شهر ارزیابی های کیفی را برای گسترش پرداخت ها به صورت حساب هایی مانند مجوزها، دفن زباله و سایر جوازها گسترش خواهد داد.

استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت، همسو با تعهدهایی است که این شهر برای گسترش روش های پرداختی، همگام شدن با گزینه های پرداختی موجود و فعال کردن پرداخت های بدون تماس دارد.

کامینگز خاطرنشان کرد:

همچنین استفاده از این روش های پرداخت آنلاین مزیت هایی از جمله امنیت، راحتی و صرفه جویی در هزینه ها را برای کاربران به همراه دارد.

بر اساس این اعلامیه، بیت پی برای پرداخت قبوض آب و برق بصورت آنلاین کارمزدی ۱ درصدی دریافت خواهد کرد. در حالی که پرداخت با استفاده از گوگل پی، اپل پی و پی پال کمیسیونی ۳ درصدی خواهد داشت.

داده های جمع آوری شده توسط مجله نیوزویک (Newsweek) نشان می دهند که تا تاریخ مه ۲۰۲۱، حدود ۴۶ میلیون آمریکایی، یا ۱۷ درصد از کل بزرگسالان ایالات متحده، صاحب بیت کوین هستند. یک نظرسنجی دیگر که توسط صرافی جمینای انجام شده نشان می دهد که فقط ۱۴ درصد از جمعیت امریکا، یا حدود ۲۱ میلیون بزرگسال این کشور تا اواخر سال ۲۰۲۰ مالک ارزهای دیجیتال بودند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx