صحبت های سناتور الیزابت وارن در خصوص رمزارزها با واکنش تند جامعه کریپتو همراه شد

صحبت های سناتور الیزابت وارن در خصوص رمزارزها با واکنش تند جامعه کریپتو همراه شد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1350 نفر

صحبت های سناتور الیزابت وارن در خصوص رمزارزها با واکنش تند جامعه کریپتو همراه شد

چندی پیش الیزابت وارن (Elizabeth Warren)، سناتور برجسته حزب دموکرات، در نامه ‌ای به جنت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه ‌داری امریکا، از وی درخواست کرده بود که با رشد قارچ گونه و فزاینده ارزهای دیجیتال مقابله کند.

خطرات کریپتو

سناتور وارن در نامه خود به یلن خواستار یک استراتژی هماهنگ و منسجم در قانون گذاری ارزهای دیجیتال شده بود. وی همچنین در خصوص ورود گسترده صندوق ‌های پوشش ریسک به حوزه سرمایه گذاری در کریپتو، خطرات ارزهای دیجیتال برای بانک ‌ها، موضوع استیبل کوین ‌ها، حملات باج افزاری و عرصه دیفای هشدار داد و از آنها به عنوان خطرهای جدی ارزهای دیجیتال یاد کرد.

صحبت ها و اظهار نظرهای الیزابت وارن در خصوص سرکوب ارزهای دیجیتال با انتقاد شدید بسیاری از چهره های فعال در جامعه کریپتو همراه شد.

نووگراتز

یکی از این چهره های منتقد مایکل نووگراتز (Michael Novogratz)، مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال است. نووگراتز گفت که از نظر او خانم وارن به دلیل صحبت هایش ضد صنعت کریپتو ظاهرا تفکر پیشرفت گرا ندارد:

بانک ها ۱۲ میلیارد دلار کارمزد در بیش برداشت، یک ثروت عظیم از کارمزد خودپردازها و حساب های جاری دریافت کردند. اما شما با این وجود به دنبال برخورد با رمزارزها هستید که در آنها هزینه نگهداری و انتقال پول تنها کسری از هزینه بانک ها است. کارتان عالی است، سناتور وارن. به نظر من شما اصلا پیشرو نیستید.

گارلینگ هاوس

در مقابل، مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، به صحبت های الیزابت وارن با دید مثبت تری نگاه کرد و به موضوع پیشرفت قانون گذاران در درک خود از ارزهای دیجیتال اشاره کرد:

همانطور که سناتور وارن تشخیص داده است، سیستم های بانکی و پرداختی فعلی ما نیاز به بهبود دارند. صنعت کریپتو و بلاکچین اساسا برای ارایه خدمات برای افرادی که به این گونه خدمات دسترسی ندارند، ایجاد شده اند. دقیقا در همین راستا، بسیاری از شرکت ها در حال استفاده از این فناوری هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx