ژاپن سرویس ODL شرکت ریپل را برای انتقال پول به فیلیپین آزمایش می کند!

ژاپن سرویس ODL شرکت ریپل را برای انتقال پول به فیلیپین آزمایش می کند!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1377 نفر

ژاپن سرویس ODL شرکت ریپل را برای انتقال پول به فیلیپین آزمایش می کند!

شرکت ریپل در نمایش کاربردهای رمزارزها در انتقال پول، به یک شریک شناخته شده برای موسسات سنتی تبدیل شده که به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در خدمات حواله های برون مرزی خود هستند.

در توسعه و پیشبرد اهداف خود، شرکت ریپل از یک همکاری جدید با شرکت ژاپنی SBI Remit برای انتقال حواله از ژاپن به فیلیپین خبر داده است.

در جدیدترین مشارکت خود با شرکت خدمات پرداخت تلفن همراه Coins.ph و پلتفرم تبادل دارایی های دیجیتال SBI VC Trade، ریپل قصد دارد خدمات حواله ای ارزان تری را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این مهم با استفاده از XRP برای کاهش هزینه ها امکان پذیر خواهد شد.

طبق بیانیه رسمی، اولین سرویس نقدینگی برحسب تقاضا (ODL) ژاپن به ریپل در گسترش پذیرش خدمات مبتنی بر کریپتو کمک خواهد کرد. نوبو آندو (Nobuo Ando)، نماینده شرکت SBI Remit در این خصوص گفت:

راه اندازی سرویس ODL در ژاپن قطعا شروع ماجرا است و ما قصد داریم که گام های بیشتری در نوآوری مالی برداریم، و خدمات خود را فراتر از فیلیپین به سایر نقاط منطقه نیز گسترش بدهیم.

این اعلامیه هم راستا با هدف ریپل در گسترش خدمات خود به بازارهای منطقه آسیا اقیانوسیه بوده است. این شرکت در گزارش اخیر خود از رشد ۱۳۰ درصدی معاملات سالانه خبر داد و اعلام کرد که فروش کوین XRP به دلیل افزایش تقاضا برای سرویس ODL خود، در سه ماهه اول سال جاری میلادی ۹۷٪ افزایش یافته است.

شفافیت قانونی ریپل در بازار آسیا

علیرغم مشکلات قانونی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل اعلام کرد که این شرکت در منطقه آسیا اقیانوسیه متحمل هیچ مشکلی نشده است. وی در این خصوص گفت:

ما به رشد خود در آسیا و ژاپن ادامه می دهیم زیرا ما از شفافیت قانونی در بازار این مناطق برخوردار هستیم.

در راستای پیشبرد اهداف خود، شرکت ریپل اخیراً مدیر جدیدی را به منظور ترسیم نقشه راه خود در منطقه جنوب شرقی آسیا منصوب کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx