صدور مجوز جعلی برای استخراج ارزهای دیجیتال

صدور مجوز جعلی برای استخراج ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2672 نفر

صدور مجوز جعلی برای استخراج ارزهای دیجیتال

صدور مجوز برای استخراج ارزهای دیجیتال تنها از سوی وزارت صمت امکان پذیر است و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هیچ گونه مجوزی را در این خصوص صادر نمی کند.

پیرو انتشار خبری مبنی بر صدور نوعی مجوز صادره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در حوزه دستگاه های ماینینگ رمزارزها، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ضمن تکذیب این خبر، بیانیه ای را در این خصوص صادر کرد:

به اطلاع کلیه کسب و کارهای فعال در این حوزه و مردم شریف ایران می ‌رساند طبق بند ۲ تصویب نامه شماره ۵۸۱۴۴/ ت ۵۵۶۳۷ ه مورخ ۹۸/۰۵/۱۳ هیئت وزیران، فعالیت در حوزه ماینینگ رمزارزها فقط با دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان ‌پذیر است که سازوکار اجرایی آن به استناد دستورالعمل صدور جواز تأسیس و پروانه بهره برداری برای فعالیت استخراج رمزارز به شماره ۵۰۰۷ مصوب ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ابلاغ شده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت

وزارت صنعت، معدن و تجارت

بر این اساس، صدور این مجوز صرفاً از طریق سامانه بهین یاب و توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت در هر استان انجام می ‌شود و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این حوزه هیچ گونه مجوزی صادر نمی ‌کند. بدیهی است حق پیگرد قانونی نسبت به هرگونه جعل مجوز به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، برای این مرکز محفوظ است.

به نظر می رسد که انتشار چنین خبرهایی ناشی از عدم استقبال ماینرها از سامانه بهین یاب بوده باشد. و حالا عده ای سودجو در تلاش هستند که با سواستفاده از شرایط ایجاد شده و با ارایه مجوزهای جعلی منبع درامدی برای خود ایجاد کنند. نظر شما چیست؟

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx