سودآوری سه برابری ماینینگ اتریوم (Ethereum) در مقایسه با بیت کوین

سودآوری سه برابری ماینینگ اتریوم (Ethereum) در مقایسه با بیت کوین
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2773 نفر

سودآوری سه برابری ماینینگ اتریوم (Ethereum) در مقایسه با بیت کوین

بعد از هفته ها بی ثباتی در معیارهای کلیدی بلاک چین اتریوم (Ethereum)، میزان توان محاسباتی در این شبکه به بالاترین حد خود رسیده است.

براساس داده های درون زنجیره ای تجزیه و تحلیل Glassnode، هش ریت اتریوم به بیش از ۲۵۰ تراهش در ثانیه در تاریخ ۶ اکتبر رسید و ۸۰٪ از ماه ژانویه رشد داشته است. براساس گزارش Glassnode دلیل این رشد چشمگیر می تواند افزایش هیاهوی تبلیغاتی پیرامون پروژه های دیفای باشد که به سبب آن هزینه های گس افزایش یافت.

علاوه بر این، اطلاعات منتشر شده توسط F2Pool نشان می دهد که در حال حاضر سودآوری استخراج اتریوم در مقایسه با بیت کوین سه برابر بیشتر است. طبق این اطلاعات، ماینرهای اتریوم روزانه سودی برابر با ۱۰ دلار دارند، در حالی که درآمد ماینرهای بیت کوین برابر با ۴ دلار است.

میزان هش یک معیار اصلی برای تعیین سلامت و امنیت یک شبکه بلاک چین است. هش ریت قدرت محاسباتی شبکه را محاسبه می کند. آخرین باری که هش ریت اتریوم به چنین سطوح بالایی رسیده بود، آگوست سال ۲۰۱۸ بود که هش ریت برابر با ۲۴۶TH/s بود. با این حال، قیمت این توکن تا دسامبر همان سال به صورت پیوسته از بیش از ۴۰۰ دلار به زیر ۱۰۰ دلار کاهش یافت.

رونق دیفای همراه با رشد استیبل کوین ها باعث افزایش هزینه ها به بالاترین حد خود در سه ماه سوم در شبکه بلاک چین اتریوم شده اند. داده های Glassnode نشان می دهند که ماینرهای اتریومی موفق به کسب درآمد ۱۶۶ میلیون دلاری از تراکنش های این شبکه شدند، درحالی که این میزان برای ماینرهای بیت کوینی فقط ۲۶ میلیون دلار بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx