صرافی بایننس نیز کاربران چینی را تحریم کرد

صرافی بایننس نیز کاربران چینی را تحریم کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1518 نفر

صرافی بایننس کاربران کشور چین را تحریم کرد

به دنبال ممنوعیت تبادلات با ارز دیجیتال در چین، فشار بر صرافی های کریپتو در این کشور به بالاترین سطح خود رسیده است. پس از هوبی، حالا صرافی بایننس چین را تحریم کرد.

همانطور که در ارزینجا خواندید; روز گذشته صرافی هوبی اعلام کرد که به کاربران چینی جدید اجازه ثبت نام در پلتفرم خود را نخواهد داد. حالا با بالا گرفتن فشارها، این صرافی اعلام کرده تا پایان سال جاری همه کاربران چینی فعلی این صرافی از فعالیت در این پلتفرم منع خواهند شد. صرافی هوبی در بیانیه خود گفت:

هوبی گلوبال (Huobi Global) حساب های تمام کاربران و سرمایه گذاران کشور چین را ; تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ به تدریج غیرفعال و به حالت تعلیق در خواهد آورد. ما از طریق اطلاعیه های رسمی، ایمیل، پیام های متنی و غیره ;جزئیات موضوع را به کاربران اطلاع خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ۸BTCnews، با افزایش فشارها سیاسی; دیگر صرافی بزرگ کشور چین یعنی صرافی بایننس اعلام کرده که به کاربران چینی اجازه ثبت نام در این صرافی را نخواهد داد.

گفته می شود به دنبال این ممنوعیت، حجم فروش تتر بسیار افزایش یافته و کاربران در حال فروش این استیبل کوین حتی با ۱۰% تخفیف هستند.

صرافی بایننس ثابت کرده است که در تمامی مواضع سیاسی به شدت جدی برخورد خواهد کرد; لذا هرگونه اقدام دولت ها و کشورهای دنیا را بدون پاسخ نمی گذارد.

شاید اینجا بتوان به تفاوت های مهم میان صرافی های غیر متمرکز و صرافی های متمرکز به راحتی پی برد ; از مشکلات صرافی های متمرکز و نهاد های وابسته به دولت همین موضوع سیاست هست; که به صورت خواسته یا نا خواسته سازمان و نهاد متمرکز را درگیر میکند و به اجبار شرکت را وادار به واکنش می کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

صرافی بایننس کاربران کشور چین را تحریم کرد

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx