صرافی بریتانیایی EXMO بار دیگر تحت حمله سایبری قرار گرفت!

صرافی بریتانیایی EXMO بار دیگر تحت حمله سایبری قرار گرفت!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2004 نفر

صرافی بریتانیایی EXMO بار دیگر تحت حمله سایبری قرار گرفت!

سرورهای صرافی EXMO مستقر در بریتانیا در پی یک حمله سایبری دیگر از نوع DDoS از کار افتادند. به گفته نماینده این شرکت، بعد از سه ساعت، این صرافی دوباره فعالیت های خود را از سر گرفت:

EXMO کار خود را از سر گرفت. اکنون همه چیز به درستی در حال اجرا است. متأسفانه، با افزایش فعالیت بازار، که بدون شک یک تغییر مثبت است، بسیاری از پدیده های منفی نیز دوباره ظهور می کنند که DDoS تنها یکی از آنهاست.

وی همچنین تصریح کرد که این حمله کل زیرساختهای شرکت “از جمله خود وبسایت، API ها و نمودارهای تبادل” را تحت تأثیر قرار داده است. این صرافی تمهیدات امنیتی بیشتری را برای جلوگیری از این نوع حملات در آینده بکار گرفته است.

در حمله های سایبری از نوع DDoS، با تحمیل بیش از حد فشار به یک وبسایت در فعالیت ها اخلال ایجاد می شود. این نوع حملات در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار رایج هستند و تاکنون وبسایت های بایننس، Bitfinex و OKEx دچار اینگونه از حملات شده اند.

این حمله در حالی رخ داده است که کمتر از دو ماه پیش در یک حمله دیگر به این وبسایت ۵٪ از دارایی های این صرافی به ارزش ۱۰ میلیون دلار به سرقت رفت.

صرافی EXMO از سال ۲۰۱۳ در عرصه ارزهای دیجیتال فعال بوده و همیشه خود را به عنوان رقیبی برای صرافی های بزرگ مطرح کرده است. این صرافی در وبسایت خود در قسمت “درباره ما” ادعا می کند که در شش سال فعالیت خود دچار هیچ گونه هک یا درز اطلاعات نشده است، که بنظر می رسد این صرافی باید این ادعا را مورد بازبینی قرار بدهد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx