ظرفیت ماینینگ شرکت رایت بلاکچین ۸۰ درصد افزایش یافته است

ظرفیت ماینینگ شرکت رایت بلاکچین 80 درصد افزایش یافته است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1295 نفر

ظرفیت ماینینگ شرکت رایت بلاکچین ۸۰ درصد افزایش یافته است

در بیانیه منتشر شده در روز دوشنبه شرکت ماینینگ رایت بلاکچین (Riot Blockchain) اعلام کرد که این شرکت در ماه گذشته میلادی، ۱۸۷ واحد بیت کوین به ارزش بالغ بر ۱۱.۲ میلیون دلار استخراج کرده است. این رقم حاکی از افزایشی ۸۰ درصدی در مقایسه با ماه مارس در سال ۲۰۲۰ است.

به گفته رایت بلاکچین دارایی های بیت کوینی این شرکت تا تاریخ ۳۱ مارس برابر با ۱۵۶۵ واحد معادل بیش از ۹۴ میلیون دلار بوده است.

خرید دستگاه های Antminer

این گزارش در حالی منتشر شده که این شرکت ۱۳۸ میلیون دلار را برای خرید ۴۲ هزار دستگاه S19j Antminer از غول ماینینگ ارزهای دیجیتال Bitmain هزینه کرده است. گفته می شود که تقریبا ۶٪ این تجهیزات معادل ۲۴۰۰ دستگاه Antminer در حال انتقال به مقر این شرکت در شهر نیویورک است، که بخشی از عملیات ماینینگ این شرکت را انجام می دهد.

طبق ادعای این شرکت، رایت بلاکچین تا پایان ماه آوریل، ۱۶۱۴۶ دستگاه Antminer را برای انجام استخراج با توان عملیاتی ۱.۶ اگزاهش به کار خواهد گرفت.

با بکارگیری هر چه بیشتر از دستگاه های Antminer، شرکت Riot انتظار دارد که قدرت هش خود را به طور قابل توجهی افزایش بدهد. تا پایان سال جاری، این شرکت ماینینگ پیش بینی می کند که ظرفیت هش خود را به ۳.۸ EH / s افزایش بدهد. انتظار میرود که با استقرار کامل ناوگان متشکل از ۸۱۱۴۶ دستگاه Antminer، نرخ هش این شرکت قبل از سه ماهه چهارم سال به ۷.۷ EH / s افزایش یابد. طبق داده های بلاکچین، این رقم بیش از ۴٪ از کل هش شبکه بیت کوین را تشکیل خواهد داد که در حال حاضر برابر با تقریباً ۱۷۱ میلیون تراهش در ثانیه است.

گفته می شود که رایت بلاکچین همچنین قصد دارد یک مرکز بزرگ ماینینگ را در ایالت تگزاس خریداری کند. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که شرکت Whinstone را به قیمت ۶۵۰ میلیون دلار خریداری خواهد کرد. به نظر می رسد با این خرید شرکت Riot قادر خواهد بود ریگ های ماینینگ خود را با ظرفیت کل ۷۵۰ مگاوات عملیاتی کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx