شرکت ماینینگ Canaan انتظار افزایش چشمگیری در درآمدهای خود در سال جاری دارد

شرکت ماینینگ Canaan انتظار افزایش چشمگیری در درآمدهای خود در سال جاری دارد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1218 نفر

شرکت ماینینگ Canaan انتظار افزایش چشمگیری در درآمدهای خود در سال جاری دارد

در گزارش مالی سال ۲۰۲۰ خود، شرکت تولید کننده ریگ های ماینینگ بیت کوین Canaan اعلام کرد این شرکت انتظار دارد شاهد رشد چشمگیری در درآمدهای خود در سال ۲۰۲۱ باشد.

این شرکت فعال در زمینه تولید تجهیزات استخراج بیت کوین، نتایج مالی حسابرسی نشده خود در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. این گزارش مالی شامل برآورد ۵.۹ میلیون دلاری از درآمد خالص این شرکت در سه ماهه چهارم سال گذشته و درآمد خالص ۶۸.۶ میلیون دلاری در طول سال ۲۰۲۰ می شود.

افزایش چشمگیر درآمدها در سال جاری

شرکت Canaan اظهار داشت که انتظار دارد درآمد کل خالص این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ تقریباً برابر با کل سال گذشته باشد. بخشی از این گزارش به شرح زیر است:

با شروع افزایش قیمت بیت کوین در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰، این شرکت معتقد است که درآمدش در سال ۲۰۲۱ به طور قابل توجهی بهبود می یابد. این شرکت همچنین انتظار دارد که کل درآمد خالص در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ کمتر از ۴۰۰ میلیون یوان معادل حدود ۶۱ میلیون دلار نباشد.

شرکت Canaan همچنین اعلام کرد که ۶.۶ میلیون تراهش (Th/s) قدرت محاسباتی فروخته که ۳۷.۱٪ نسبت به ۱۰.۵ میلیون تراهش سال ۲۰۱۹ کاهش یافته است. اما همچنان به دلیل افزایش قیمت بیت کوین و رشد ماینینگ بیت کوین در سال گذشته، این شرکت نسبت به آینده خود در سال ۲۰۲۱ خوشبین است.

براساس داده های Blockchain.com، درآمد ماینرها در مقاطع خاصی از سال جاری به بالای ۶۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرد. اما این داده ها نشان می دهند که درآمد ماینرها در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۲۷ میلیون دلار بوده است.

ناننگ ژانگ (Naneng Zhang)، مدیرعامل این شرکت در این گزارش گفت:

اگرچه شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد اختلال در زنجیره تأمین شد و در نتیجه بر درآمد ما در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ تأثیر منفی گذاشت. اما اقتدار ما در بازار ما را قادر ساخت تا تاریخ ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰، قراردادهای سفارش به ارزش ۱۷۴ میلیون دلار با ۶۶ میلیون دلار پیش پرداخت با مشتریان خود امضا کنیم. بنابراین زیرساخت های موجود در شرکت ما برای رشد قابل توجه در درآمدها در سال ۲۰۲۱ ایجاد شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx