غول بازی ژاپنی نکسون، ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین سرمایه گذاری کرد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1454 نفر

غول بازی ژاپنی نکسون، ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری و سرمایه گذاری کرد!

خالق بازی های آنلاین و دنیای مجازی نکسون Nexon، تعداد ۱۷۱۷ واحد بیت کوین را به قیمت ۵۸۲۲۶ دلار خریداری کرد و با هدف سرمایه گذاری بلند مدت، از آنها نگهداری می کند.

این کمپانی جدیدترین شرکتی است که سرمایه گذاری قابل توجهی در بیت کوین انجام داده است و معتقد است که این ارز دیجیتال برای طولانی مدت یکی از برترین سرمایه گذاری های سودآور می باشد.

در تاریخ ۲۸ آوریل، این شرکت از خرید بیت کـوین خبر داد و اظهار داشت که این سرمایه گذاری کمتر از ۲٪  از کل نقدینگی کمپانی می باشد.

اوون ماهونی “Owen Mahoney”، رئیس و مدیر عامل شرکت نکسون گفت:

“خرید بیت کوین ما نشان دهنده یک استراتژی منظم برای محافظت از ارزش سهامدار و حفظ قدرت خرید دارایی های نقدی ما است. در شرایط اقتصادی فعلی، ما معتقدیم که بیت کـوین ثبات و نقدینگی طولانی مدت را ارائه می دهد و ارزش پول نقد ما را برای سرمایه گذاری های آینده حفظ می کند.”

همچنین وی افزود که بیت کـوین شکلی از پول نقد است که حتما ارزش خود را حفظ می کند. حتی اگر این ارز دیجیتال هنوز آنطور که باید به صورت چشمگیر و گسترده شناخته شده نباشد.”

گفته می شود که سرمایه گذاری شرکت نکسون به دنبال موجی از سرمایه گذاری و خریدهای قابل توجه برخی شرکت های پیشرو جهان در بیت کوین بوده است.

همانطور که در گزارش های قبلی گفتیم شرکت میکرواستراتژی این موج را آغاز کرد و خریدهای این شرکت به حدی رسید که این سوال در ذهن همه ایجاد شد که این کمپانی “یک شرکت نرم افزاری است یا صندوق محافظت از بیت کوین!”.

همچنین بعد از میکرواستراتژی، شرکت اسکوئر با ۵۰ میلیون دلار خرید در ماه اکتبر و تسلا با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در بیت کوین،‌ادامه دهنده این موج بودند.

لازم به ذکر است که طبق آمار BitcoinTreasury، در حال حاضر ۳۵ شرکت، از بیت کوین نگهداری می کنند.

نکسون اولین شرکت بزرگ ژاپنی نیست که از ارزهای دیجیتال استفاده می کند. در این کشور در سال ۲۰۱۶ قوانینی تصویب شد که ارزهای دیجیتال را به عنوان ارز قانونی به رسمیت می شناسد.

 

با ما همراه باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx