صرافی بایننس به زودی پلتفرم NFT اختصاصی خود را راه اندازی خواهد کرد

صرافی بایننس به زودی پلتفرم NFT اختصاصی خود را راه اندازی خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 52357 نفر

صرافی بایننس به زودی پلتفرم NFT اختصاصی خود را راه اندازی خواهد کرد

صرافی بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، با معرفی پلتفرم و بازار NFT خود در حال ورود به صنعت توکن های غیرقابل معاوضه است.

این شرکت روز دوشنبه از راه اندازی Binance NFT، یک پلتفرم جدید NFT، خبر داد که انتظار می رود در ماه ژوئن شروع به کار کند.

به گفته هلن های (Helen Hai)، رئیس بخش Binance NFT، این پلتفرم بر اساس زیرساخت های بلاکچین بایننس توسعه خواهد یافت. Binance NFT قصد دارد هزینه تراکنش های NFT را به حداقل برساند.

از آنجایی که Binance NFT از همان سیستم حساب کاربری صرافی بایننس استفاده می کند، این پلتفرم در دسترس همه کاربران این صرافی خواهد بود.

بر اساس این اعلامیه، Binance NFT در دو قالب راه اندازی خواهد شد.

بازار معاملات

قالب اول که “بازار معاملات” نام دارد به کاربران عادی اختصاص یافته و به آنها امکان ساخت NFT را می دهد. در این قالب، هزینه دریافتی صرافی ۱٪ خواهد بود.

رویداد برتر

قالب دوم با نام “رویداد برتر” همکاری های انحصاری و کلکسیون ها را هدف قرار خواهد داد. در این حالت، ۹۰٪ سود فروش NFT به هنرمندان پرداخت خواهد شد. چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس در این خصوص گفت:

صرافی بایننس به میلیون ها کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. حالا بسیاری از این کاربران امکان دسترسی به فضای پررونق NFT را خواهند داشت. در راستای تعهد ما در خصوص گردش آزاد پول در سراسر جهان و ایجاد یک اکوسیستم فراگیر، بازار Binance NFT با ارائه بالاترین نقدینگی و ارزان ترین هزینه ها، از هنرمندان و سازندگان حمایت خواهد کرد.

NFT ها مجموعه های دیجیتالی بی نظیری هستند که مانند ارزهای دیجیتال با استفاده از فناوری بلاکچین به صورت آنلاین در اختیار همگان قرار گرفته اند.

در حال حاضر، بیشتر NFT ها مبتنی بر بلاکچین اتریوم هستند. در عین حال پلتفرم های دیگری مانند بایننس اسمارت چین در حال ورود به این عرصه جذاب و نوظهور هستند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx