غول بانکی DBS، صندوق ارزهای دیجیتال را راه اندازی می کند

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1472 نفر

غول بانکی DBS، صندوق ارزهای دیجیتال را راه اندازی می کند

پس از رشد و صعود ده برابری حجم بازار ارزهای دیجیتال در فصل اول سال ۲۰۲۱، بانک خصوصی DBS سنگاپور در حال گسترش خدمات ارز دیجیتالی خود، با استفاده از یک راه حل جدید می باشد.

این بانک خصوصی سنگاپوری، که یکی از بزرگترین مراکز مالی در آسیا و در خارج از چین می باشد، با رشد تقاضا برای ارزهای دیجیتال، صندوق ارز دیجیتالی را راه اندازی کرده است.

طبق گزارش روز جمعه The Business Times، غول بانکی سنگاپور پس از راه اندازی صرافی ارز دیجیتال خود در دسامبر سال ۲۰۲۰، اکنون خدمات خود را از طریق شرکت DBS Trustee گسترش داده است.

این پلتفرم به مشتریان بانکی خصوصی این شرکت اجازه می دهد تا ارزهـای دیجیتالی را سرمایه گذاری، نگهداری و مدیریت کنند.

در این صندوق از چهار ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، ریپل (XRP) و بیت کوین کش (BCH) پشتیبانی می شود. این ارزها تنها ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در صرافی ارز دیجیتال DBS است.

جوزف پون، رئیس بانک خصوصی DBS گفت:

“ساختار صندوق ما به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی این ارزها را حفظ کنند و اطمینان داده می شود که با مدیریت بالایی از آنها نگهداری می کنیم و به ذی نفعان مورد نظرشان منتقل می شوند.”

وی همچنین معتقد است که مشتریان بیشتری علاقه مند به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند و انتظار دارد که این روند بیشتر رایج شود.

این صندوق بانکی درست زمانی راه اندازی شد که شرکت در سه ماهه اول سال رشد ده برابری را در صرافی ارز دیجیتالی خود ثبت کرد. برای همین این شرکت قصد دارد به عنوان بخشی از برنامه های مربوط به ارز دیجیتال، پیشنهاد یک ارز با امنیت در سه ماهه دوم سال بدهد.

همچنین این بانک در حال همکاری با بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان و شرکت سرمایه گذاری دولتی Temasek برای بهبود پرداخت های مرزی از طریق سرمایه گذاری جدید بلاکچین است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx