مایکروسافت به زودی خدمات بلاکچین اژور خود را متوقف خواهد کرد!

مایکروسافت به زودی خدمات بلاکچین اژور خود را متوقف خواهد کرد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1198 نفر

مایکروسافت به زودی خدمات بلاکچین اژور خود را متوقف خواهد کرد!

مایکروسافت اعلام کرده که به خدمات بلاکچین اژور خود به زودی پایان خواهد داد و به مشتریان این سرویس فقط چهار ماه برای استفاده از یک سرویس دیگر فرصت داده است.

شرکت مایکروسافت بدون ارائه هیچ گونه توضیحی اعلام کرده این شرکت در تاریخ ۱۰ دسامبر برای همیشه خدمات بلاکچین اژور (Azure Blockchain) خود را متوقف خواهد کرد.

بر اساس وب سایت این غول فناوری، شرکت های بزرگی همچون جی پی مورگان، GE Aviation، هواپیمایی سنگاپور، استارباکس و Xbox از جمله مشتریان بزرگ بلاکچین اژور هستند.

این خبر به صورت کاملا بی سر و صدا روز دوشنبه در وبسایت مایکروسافت منتشر شد و به تمام مشتریان فعلی اطلاع داده شد که به خدمات جایگزین دیگری مهاجرت کنند. خدمات بلاکچین ConsenSys Quorum تنها پیشنهادی بود به که این مشتریان ارایه شده بود. جوزف لوبین (Joseph Lubin) بنیانگذار و مدیرعامل ConsenSys با استقبال از این موضوع، گفت:

گسترش روابط ما با مایکروسافت به سازمان ها کمک می کند تا از ConsenSys Quorum و پشتیبانی مشتری Quorum برای ارائه خدمات بلاکچین مدیریت شده در سطح سازمانی که به راحتی قابل راه اندازی و اجرا است، بهره مند شوند.

با انتشار پستی در خصوص بسته شدن قریب الوقوع بلاکچین اژور در توییتر توسط یکی از معماران این پروژه به نام تام کرهو (Tom Kerhove) توجه بیشتری به این خبر جلب شد.

توییت تام کرهو

توییت تام کرهو

خداحافظی پس از ۶ سال

بلاکچین اژور مایکروسافت شش سال قدمت دارد و از یک سرویس سبک سندباکس در سال ۲۰۱۵ در بستر اتریوم با همکاری ConsenSys ساخته شد و این پروژه به عنوان یک بلاکچین مستقل در اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شد. هدف اصلی مایکروسافت برای اژور ایجاد یک بازار تایید شده بلاکچین بود که به مشتریان توانایی کشف فناوری های بلاکچین و خدمات ارزش افزوده را می داد.

علیرغم اینکه اعلام شده هیچ کاربر جدیدی پذیرفته نخواهد شد، اما مایکروسافت هنوز صفحه ارایه اژور به کاربران جدید را حذف نکرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx