بهترین در صنعت: بهره وری انرژی، ویژگی جذاب فانتوم!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1421 نفر

بهترین در صنعت: بهره وری انرژی، ویژگی جذاب فانتوم!

شبکه فانتوم Fantom یکی از سریعترین شبکه هایی است که شاهد رشد بلاکچین پلتفرم خود بوده و توسط سرمایه داران ارزهای دیجیتال بصورت خیلی گسترده استفاده می شود.

شبکه فانتوم از نظر بهره وری انرژی، در حال هدایت جهان به سمت کمترین میزان انرژی استفاده شده در هر معامله می باشد و صرفه جویی بالایی را به ارمغان آورده است.

علاوه بر کسانی که از ارز دیجیتال فانتوم برای خرید و فروش و سرمایه گذاری استفاده می کنند، روزانه هزاران کاربر از این پلتفرم برای اهداف مختلفی از جمله امنیت اطلاعات و معاملات در حوزه های مختلف استفاده می کنند.

در زمینه ارزهای دیجیتال نیز، فانتوم یکی از برترین های جهان است که توانایی انجام معاملات را با کمترین هزینه ارائه می دهد.

طی هفته های اخیر بحث های زیادی در مورد بهره وری انرژی در صنعت سرمایه گذاری و تجارت ارزهای دیجیتال دیده شده است. همانطور که در گزارش های قبلی گفتیم ایلان ماسک نیز شروع کننده بحث سوخت های فسیلی بیت کوین بوده است و باعث ریزش شدید قیمت این ارز دیجیتال شد.

جامعه جهانی با نگرانی اینکه انرژی استفاده شده توسط مراکز بزرگ استخراج بیت کوین و اتریوم بیشتر از سایر موارد استخراجی در گرمایش کره زمین تاثیر دارد،‌خواستار نگرش جدیدی برای استخراج این ارزها هستند.

به عنوان مثال، گزارش اخیر بی بی سی نشان می دهد که اثر کربن بیت کوین در چین (جایی که ۷۵ درصد استخراج بیت کوین در جهان را پشتیبانی می کند)، به اندازه یکی از ده شهر بزرگ چین است.

این گزارش نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است و تأثیر بیت کوین بر آب و هوای چین را بسیار چشمگیرتر کرده است. به طوری که می تواند برنامه خنثی سازی کربن تا سال ۲۰۳۰ چین را به خطر بیندازد.

لازم به ذکر است که بطور متوسط، کل انرژی مصرفی ۵۰۰،۰۰۰ تراکنش فانتوم در یک روز، ۳۵ میلیون برابر کمتر از سایر پلتفرم های بلاکچین مانند اتریوم می باشد و ۳۰۰ میلیون برابر کمتر از بیت کوین است.

در ماه گذشته، یک جهش بزرگ در بین کاربران جدید رخ داده است که به فانتوم روی آورده اند و تعداد زیادی خرید و فروش انجام شده است.

بطور متوسط در این هفته این ارز دیجیتال شاهد ۵۰۰۰۰۰ معامله بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx