غول های بزرگ جهانی یکی پس از دیگری در بیت کوین سرمایه گذاری می کنند!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1345 نفر

غول های بزرگ جهانی یکی پس از دیگری در بیت کوین سرمایه گذاری می کنند!

به نظر می رسد همه غول های جهانی سرمایه گذاری خود را در بیت کوین آغاز کرده اند و گفته می شود که محبوبیت این ارز دیجیتال در بین سرمایه گذاران نهادی روز به روز بیشتر می شود و این محبوبیت بخصوص در کانادا در حال رشد است. 

شرکت بزرگ املاک کانادایی “Thornton Place”، بخش اعظمی از سرمایه خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرد و امیدوار است که این ارز دیجیتال در آینده کاملاً پایدار شود.

این غول بزرگ کانادایی سرمایه گذاری خود را در جهت کمک و از بین بردن هزینه های شهروندان اعلام کرد.

علاوه بر این، طبق اعلامیه اخیر، شرکت تورنتون در نظر دارد برای سرمایه گذاری های ماهانه، بودجه بیشتری را برای خریدهای بعدی اختصاص دهد و افق ۱۰ ساله ای را برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با هدف تبدیل شدن به یک شرکت املاک و مستغلات دیجیتالی می بیند.

تورنتون تأکید کرد که به جای مراجعه به ارائه دهندگان خدمات حضانت یا صندوق بورسی، که با هزینه های نگهداری بالایی همراه است، یک خرید مستقیم از ارزهای دیجیتال را خواهد داشت.

این فقط شرکت های چند ملیتی نیستند که خرید چند میلیارد دلاری در بیت کوین داشته اند. شرکت های کوچکتر نیز در نظر دارند ارز دیجیتال را به عنوان سرمایه و اندوخته ارزشمند و بالقوه در نظر بگیرند.

طبق گفته هاوارد اولمر، خزانه دار و عضو هیئت مدیره تورنتون، سرمایه گذاری در بیت کوین، برای محافظت از خطرات احتمالی، بصورت محافظه کارانه و بلند مدت طراحی شده است.

خرید تورنتون در مقایسه با سرمایه گذاری های اخیر انجام شده توسط شرکت هایی مانند تسلا و میکرو استراتژی ممکن است ناچیز به نظر برسد. اما، این می تواند به یک موج جدید سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اشاره کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx