قیمت توکن رون (RUNE) با سرمایه گذاری مالتی کوین به بالاترین سطح تاریخی خود رسید!

قیمت توکن رون (RUNE) با سرمایه گذاری مالتی کوین به بالاترین سطح تاریخی خود رسید!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2649 نفر

قیمت توکن رون (RUNE) با سرمایه گذاری مالتی کوین به بالاترین سطح تاریخی خود رسید!

بعد از انتشار خبر سرمایه گذاری بزرگ شرکت مالتی کوین کاپیتال (Multicoin Capital)، توکن بومی تورچین (Thorchain) به نام رون (RUNE) با رشد ۳۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد.

قبل از انتشار این خبر، RUNE در بازه ۳.۹۰ دلاری در ۲۳ فوریه معامله می شد. اما زمانی که شرکت مالتی کوین خبر سرمایه گذاری خود را منتشر کرد، این ارز به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۵.۶۱ دلار صعود کرد.

نمودار RUNE

نمودار RUNE

عملکرد چشمگیر رون

درحالی که بسیاری از آلت کوین ها با سقوط بیت کوین در ۲۲ فوریه شاهد کاهش در ارزش خود بودند، اما توکن RUNE تحت تاثیر این تحولات قرار نگرفت. در واقع این رمزارز موفق شده در هفت روز گذشته رشدی ۳۴ درصدی داشته باشد.

این بیانیه در حالی منتشر شده که رون موفق شده از زمانی که در ۱۸ ماه گذشته راه اندازی شد، ارزش خود را ۶۲,۰۰۰% افزایش بدهد.

حالا با این صعود، این توکن موفق شده با ارزش بازار ۱.۲۴ میلیارد دلاری در جایگاه ۶۰ برترین رمزارزهای بازار قرار بگیرد.

تورچین فعالیت خود را در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک صرافی بازار گردان اتوماتیک غیرمتمرکز که به کاربران امکان معاملات اسپات در بلاکچین های مختلف را می دهد، آغاز کرد.

به همراه این بیانیه، مالتی کوین یک گزارش تحقیقاتی در خصوص پتانسیل تورچین منتشر کرده است. این گزارش نشان می دهد که این شرکت سرمایه گذاری از توانایی انجام معاملات بین بلاکچین های مختلف به عنوان فرصتی عالی برای تریدرها بسیار هیجان زده است:

ترید کردن یکی از کاربردهای اصلی ارزهای دیجیتال است. با این حال، تجارت بین زنجیره ای نیازمند اعتماد کاربران به صرافی های متمرکز و استفاده از دو کیف پول است که پروسه دشواری محسوب می شود. سواپ توکن های PERP در اتریوم با توکن های SRM در سولانا یک کابوس برای کاربران است.

مالتی کوین یک شرکت سرمایه گذاری است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و در شرکت های بلاکچین، ارزهای دیجیتال و توکن ها سرمایه گذاری می کند. این شرکت در اکتبر سال ۲۰۲۰ در سرویس غیرمتمرکز اشتراک گذاری موسیقی Audius و در اوایل ماه فوریه در شبکه Manta سرمایه گذاری کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx