گروه هکری انانیموس دو کوان را تهدید کرد

گروه هکری انانیموس دو کوان را تهدید کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1553 نفر

گروه هکری انانیموس دو کوان را تهدید کرد

گروه هکری انانیموس (Anonymous) متعهد شده که به ‌زودی دو کوان; به دلیل فروپاشی اکوسیستم های ترا و UST به سزای اعمال خود خواهد رسید.

این گروه روز یکشنبه در یک پیام ویدیویی لیستی از تخلفات ادعایی کوان را منتشر کرد. از جمله تخلفاتی که این گروه از آنها نام برد خارج کردن ماهانه ۸۰ میلیون دلار از لونا LUNA و UST قبل از فروپاشی آنها، و همچنین نقش او در سقوط استیبل کوین بیسیس کش (Basis Cash) بود که گویا کوان با نام مستعار “ریک سانچز” در اواخر سال ۲۰۲۰ توسعه داده بود. این گروه گفت:

دو کوان، اگر گوش می ‌دهی، متأسفانه هیچ کاری نمی ‌توان انجام داد تا آسیبی را که وارد کرده ‌ای جبران کرد. در این مرحله، تنها کاری که می ‌توانیم انجام دهیم این است مطمئن شویم که شما در اسرع وقت به سزای اعمال خود برسید.

این گروه همچنین افزود:

انانیموس به دنبال این است که کل تاریخچه فعالیت های کوان از زمان ورودش به عرصه کریپتو را بررسی و افشا کند. شکی نیست که تخلفات بسیار بیشتری در این مسیر کشف خواهند شد.

این گروه هکری همچنین از کوان به دلیل ترول کردن رقبا و منتقدان خود و رفتار کردن به گونه ‌ای که هرگز شکست نخواهد خورد، انتقاد کرد.

حمله به ماسک

این گروه همچنین در ژوئن ۲۰۲۱ در ویدئویی ایلان ماسک را به نابود کردن زندگی افراد بسیاری با استفاده از نفوذ خود در توییتر برای بازی با بازارهای ارزهای دیجیتال مورد هدف قرار داد. این ویدیو تا روز دوشنبه حدود ۳.۴ میلیون بازدید داشته است.

لازم به ذکر است که انانیموس یک گروه بین ‌المللی غیرمتمرکز است; که به دلیل سازماندهی حملات سایبری علیه نهادهای دولتی، آژانس‌ ها و شرکت‌ های خصوصی شناخته می شود.

 

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx