مایک نووگراتز: اتریوم تا ۲۶۰۰ دلار صعود خواهد کرد

مایک نووگراتز: اتریوم تا ۲۶۰۰ دلار صعود خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2253 نفر

مایک نووگراتز: اتریوم تا ۲۶۰۰ دلار صعود خواهد کرد

مایک نووگراتز (Mike Novogratz) اعتقاد دارد که در آینده نزدیک قیمت اتریوم (ETH) تا ۲۶۰۰ دلار صعود خواهد کرد.

رمزارز اتریوم امروز صبح در بازارهای آسیایی موفق شد به بالاترین سطح تاریخی خود صعود کند. با این حال این ارز دیجیتال موفق به رسیدن به بازه ۱۵۰۰ دلاری نشد. با این وجود برخی از تحلیلگران قیمت های به مراتب بالاتری را برای ETH پیش‌ بینی کرده ‌اند.

امروز چندین صرافی از جمله صرافی بایننس گزارش کردند که ETH با صعود به بازه ۱۴۷۵ دلاری رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرده است. اما قیمت این رمزارز با افتی نسبی همراه شد.

در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب ETH در بازه ۱۴۰۰ دلاری معامله می شود که حاکی از رشدی تقریبا ۴ درصدی در مقایسه با روز گذشته است.

استیک ۴ میلیارد دلار اتریوم

در حال حاضر بیش از ۴ میلیارد دلار ETH به مدت حداقل یک سال دیگر در قرارداد هوشمند بیکن چین استیک شده است. براساس داده های منتشر شده، این سرمایه معادل ۲.۸۲ میلیون اتریوم می شود که تقریبا شامل ۲.۵ درصد از عرضه کل این ارز می‌ شود.

ممکن است این مقدار چندان زیاد به نظر نرسد، اما باید به این موضوع توجه کرد که اتریوم ‌های استیک شده به مدت حداقل یک سال دیگر برای تامین بلاکچین جدید قفل باقی خواهند ماند. اتریوم‌ های قفل شده تنها زمانی که در فاز ۱.۵، شبکه اتریوم ۱.۰ و اتریوم ۲.۰ با یکدیگر ادغام شوند، قابل دسترسی خواهند بود.

در حال حاضر سود سالانه استیکینگ ETH معادل ۹.۳٪ می‌باشد که می تواند خبر بسیار خوبی باشد؛ چرا که از زمانی که بیکن چین راه‌ اندازی شد و پروسه استیکینگ صورت گرفت، ارزش این دارایی ۱۴۰٪ رشد کرده است.

استیکینگ تنها یکی از دلایل افزایش تقاضای اتریوم است. کاربرد روز افزون دیفای و استیبل کوین ‌ها نیز از جمله دلایلی هستند که در رشد قیمت این ارز نقش داشته اند. و از طرفی باید این نکته را در نظر گرفت که توسعه دهندگان بیشتری در اتریوم در مقایسه با بلاکچین های رقیب فعال هستند.

سرمایه گذاران سازمانی نیز متوجه این مسئله شده‌ اند. بنابراین می ‌توان پیش بینی کرد که تقاضا برای این ارز دیجیتال در سال جاری میلادی افزایش خواهد یافت. به این ترتیب افزایش تقاضا باعث رشد این ارز خواهد شد.

پیش بینی قیمت

مایک نووگراتز، یکی از متخصصین صنعت ارزهای دیجیتال، به تازگی در توییتی به جلسه خود با جوزف لوبین (Joseph Lubin)، هم ‌بنیان گذار اتریوم، پرداخت و مدعی شد که ETH تا بازه ۲۶۰۰ دلاری صعود خواهد کرد:

من و لوبین با هم ناهار خوردیم. لوبین همیشه باعث میشه که بخوام در اتریوم بیشتر سرمایه گذاری کنم. شروع خوبی برای یک هفته جدید بود. اتریوم ۲۶۰۰ دلاری خواهد شد!

با در نظر گرفتن عملکرد اخیر این ارز و نکات بالا، تردید چندانی در خصوص افزایش قیمت این آلت کوین وجود ندارد، اما باید منتظر ماند و دید!

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx