مسترکارت از راه اندازی کارت کریپتو خود خبر داد

مسترکارت، از راه اندازی کارت کریپتو خود خبر داد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1300 نفر

مسترکارت از راه اندازی کارت کریپتو خود خبر داد

مسترکارت، غول کارت های اعتباری، امروز با اعلام راه اندازی کارت های کریپتو در منطقه آسیا و اقیانوسیه سر و صدای زیادی را در بازار دارایی های دیجیتال ایجاد کرد.

این شرکت در یک همکاری با سه شرکت ارائه ‌دهنده خدمات ارزهای دیجیتال امبر گروپ (Amber Group) و بیتکاب (Bitkub) در تایلند و کوین جار (CoinJar) در استرالیا، قصد دارد کارت‌ های پرداختی مبتنی بر ارزهای دیجیتال ارائه بدهد.

با استفاده از این کارت ها کاربران قادر خواهند بود که دارایی ‌های دیجیتال خود را به صورت آنی به ارزهای سنتی فیات تبدیل کنند.

مسترکارت در این خصوص گفت:

به جای انتقال مستقیم ارزهای دیجیتال به کسب و کارها، دارندگان این کارت ها می ‌توانند از این پس ارزهای دیجیتال خود را بلافاصله به ارزهای سنتی فیات تبدیل کنند. از این کارت ها می توان در هر نقطه از دنیا که در آن مسترکارت پذیرفته می ‌شود، به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کرد.

با اینکه مسترکارت اعلام نکرد که از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد، این شرکت به بیت کوین و اتریوم اشاره کرد. از نظر این شرکت این دو دارایی که قبلاً مورد استقبال برخی از کسب و کارها قرار گرفته اند، هنوز در مقیاس وسیع مورد پذیرش و استفاده قرار نگرفته اند.

افزایش علاقه به رمزارزها

طبق تحقیقاتی که خود مسترکارت در منطقه آسیا و اقیانوسیه انجام داده است، ۴۵ درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کرده اند که در سال آینده از ارزهای دیجیتال استفاده خواهند کرد.

این خبر به سرعت در سراسر توییتر پخش شد و اینفلوئنسرها بار دیگر جذابیت رو به رشد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در بوق و کرنا کردند.

همانطور که در ارزینجا خواندید، روز گذشته با گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال، ارزش بازار کریپتو برای اولین بار در تاریخ در یک نقطه عطف جدید از ۳ تریلیون دلار عبور کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx