نشانه های مشکوک در بازار، گام بعدی چیست ؟

حرکات مشکوک در بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 454 نفر

بررسی مارکت

بیت کوین و اتر در میان عملکرد متفاوتی از بقیه توکن های موجود در ۱۰ توکن برتر بازار از نظر ارزش بازار صبح چهارشنبه در آسیا سقوط کردند. میم کوین پیشرو دوج، از بقیه لیست پیشی گرفت و به روند صعودی قیمت اخیر خود ادامه داد و آن را به ۱۰ تای اول بازگرداند.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۸ درصد کاهش یافت و تا ساعت ۸ صبح به وقت هنگ کنگ به ۲۳۸۸۴ دلار آمریکا معامله شد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، اتر ۱.۴ درصد کاهش یافت و به ۱۸۷۸ دلار رسید. بیت کوین در هفته گذشته همچنان ۳.۶ درصد رشد داشته است، در حالی که اتر ۱۱ درصد رشد داشته است.
Dogecoin با ۱۳.۵ درصد افزایش به ۰.۰۸۷ دلار آمریکا پس از اینکه قبلاً ۰.۰۸۸ دلار آمریکا را لمس کرد، بالاترین رقم برای این میم کوین از اوایل ژوئن بود. طی ۷ روز گذشته ۲۵.۸ درصد افزایش داشته است.

کاردانو با ۱.۲ درصد افزایش به ۰.۵۵ دلار آمریکا، دومین حرکت بزرگ بود، در حالی که سولانا با ۱.۵ درصد کاهش به ۴۳.۱۶ دلار آمریکا رسید.
اتریوم کلاسیک (ETC) با ۵.۱ درصد کاهش به ۳۹.۹۴ دلار آمریکا رسید که نشان دهنده نوسانات اخیر قیمت توکن قبل از “ادغام” در ماه سپتامبر برای شبکه اصلی اتریوم است.

 بازار سهام آمریکا

بازار های سهام ایالات متحده روز متفاوتی داشتند. شاخص ۰.۲Nasdaq Composite درصد کاهش یافت در حالی که ۰.۷Dow Jones Industrial Average درصد و شاخص ۰.۲S&P 500درصد رشد کردند.
سرمایه گذاران منتظر گزارش کمیته بازار آزاد فدرال ایالات متحده در روز چهارشنبه برای بینش در مورد نحوه نگاه فدرال رزرو ایالات متحده به تورم و احتمال حرکت نرخ بهره در نشست بعدی خود در ماه سپتامبر هستند.
آنها همچنین به تحولات در چین چشم دوخته اند، زیرا رکود در بازار املاک و مستغلات و تولید صنعتی نشان دهنده بدتر شدن رکود در دومین اقتصاد بزرگ جهان است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx