نشانه های مشکوک در بازار، گام بعدی چیست ؟

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بررسی مارکت بیت کوین و اتر در میان عملکرد متفاوتی از بقیه توکن های موجود در 10 توکن برتر بازار از نظر ارزش بازار صبح چهارشنبه در آسیا سقوط کردند. میم کوین پیشرو دوج، از بقیه لیست پیشی گرفت و به روند صعودی قیمت اخیر خود ادامه داد و آن را به 10 تای اول […]

حرکات مشکوک در بیت کوین

بررسی مارکت

بیت کوین و اتر در میان عملکرد متفاوتی از بقیه توکن های موجود در 10 توکن برتر بازار از نظر ارزش بازار صبح چهارشنبه در آسیا سقوط کردند. میم کوین پیشرو دوج، از بقیه لیست پیشی گرفت و به روند صعودی قیمت اخیر خود ادامه داد و آن را به 10 تای اول بازگرداند.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 1.8 درصد کاهش یافت و تا ساعت 8 صبح به وقت هنگ کنگ به 23884 دلار آمریکا معامله شد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، اتر 1.4 درصد کاهش یافت و به 1878 دلار رسید. بیت کوین در هفته گذشته همچنان 3.6 درصد رشد داشته است، در حالی که اتر 11 درصد رشد داشته است.
Dogecoin با 13.5 درصد افزایش به 0.087 دلار آمریکا پس از اینکه قبلاً 0.088 دلار آمریکا را لمس کرد، بالاترین رقم برای این میم کوین از اوایل ژوئن بود. طی 7 روز گذشته 25.8 درصد افزایش داشته است.

کاردانو با 1.2 درصد افزایش به 0.55 دلار آمریکا، دومین حرکت بزرگ بود، در حالی که سولانا با 1.5 درصد کاهش به 43.16 دلار آمریکا رسید.
اتریوم کلاسیک (ETC) با 5.1 درصد کاهش به 39.94 دلار آمریکا رسید که نشان دهنده نوسانات اخیر قیمت توکن قبل از “ادغام” در ماه سپتامبر برای شبکه اصلی اتریوم است.

 بازار سهام آمریکا

بازار های سهام ایالات متحده روز متفاوتی داشتند. شاخص 0.2Nasdaq Composite درصد کاهش یافت در حالی که 0.7Dow Jones Industrial Average درصد و شاخص 0.2S&P 500درصد رشد کردند.
سرمایه گذاران منتظر گزارش کمیته بازار آزاد فدرال ایالات متحده در روز چهارشنبه برای بینش در مورد نحوه نگاه فدرال رزرو ایالات متحده به تورم و احتمال حرکت نرخ بهره در نشست بعدی خود در ماه سپتامبر هستند.
آنها همچنین به تحولات در چین چشم دوخته اند، زیرا رکود در بازار املاک و مستغلات و تولید صنعتی نشان دهنده بدتر شدن رکود در دومین اقتصاد بزرگ جهان است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx