آندره کرونیه، موسس یرن فایننس

آندره کرونیه
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2734 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: آندره کرونیه، موسس یرن فایننس

نقل قول:

من قطعا یک رهبر نیستم، من سگی هستم که ماشین ها را دنبال می کند.

بیوگرافی:

آندره کرونیه (Andre Cronje) که به نظر می رسد خیلی دیر استعدادهای خود را شکوفا کرد، در حدود ۲۰ سال پیش پا به دنیای علوم رایانه گذاشت.

کرونیه در ابتدا به این دلیل که هم اتاقی اش را در اوایل سال ۲۰۰۰ برای شرکت در کلاس با ماشین خود به دانشگاه میبرد، به علوم رایانه علاقه مند شد. اگرچه کرونیه در آن زمان به عنوان وکیل مشغول به کار بود، اما علاقه اش به علوم رایانه به طور فزاینده ای افزایش یافت و در نهایت تصمیم گرفت که در کلاس ها نیز شرکت کند.

استعداد کرونیه در این زمینه مشخص بود و فقط در عرض چند سال، او شروع به تدریس در این زمینه کرد. در طول دهه بعد، او نقش های مختلفی را در این زمینه به عهده گرفت، و مهارت خود را در حوزه های مخابرات، شبکه های عصبی و سرانجام فین تک به کار گرفت.

در سال ۲۰۱۶، با کاهش حجم کاری خود که یکی از دلایلش نبود دوستش بود، او به بلاکچین علاقه مند شد. و در شرکت Crypto Briefing در زمینه برنامه نویسی و نظارت بر کدها، و همچنین به عنوان مشاور فنی بنیاد فانتوم (Fantom) فعالیت کرد.

آندره کرونیه در سال ۲۰۲۰

اگرچه کرونیه قبل از یرن فایننس یکی از چهره های شناخته شده بود، اما با توسعه این پروژه به شهرت جهانی دست پیدا کرد. زمانی که کرونیه تمام توکن های YFI را توزیع کرد و چیزی برای تیم توسعه دهنده باقی نگذاشت، وی در بین بسیاری بیش از پیش محبوب شد و حتی برخی او را به ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، تشبیه کردند.

با این حال، در اواخر سپتامبر که می توان گفت اوج دوران محبوبیت کرونیه بود، با مشکلاتی که برای Eminence پیش آمد، در بین افرادی که زمانی کرونیه را مورد ستایش قرار داده بودند و شاید حتی کورکورانه به او اعتماد داشتند، تنش ایجاد شد.

بعد از این تنش ها به مدت چندین ماه از آندره کرونیه خبری نبود و شایعاتی مبنی بر اینکه وی هم دیفای و هم یرن فایننس را کنار گذاشته، به گوش میرسید. اما در اواخر ماه نوامبر، کرونیه با سر و صدا با برنامه های توسعه ای برای یرن فایننس بازگشت.

با اینکه به گفته خود کرونیه، وی در تیم یرن فایننس حضور ندارد، اما او همچنان یکی از مهمترین افراد در این پروژه به حساب می آید و او بسیاری از تحولات یرن فایننس را در توییتر خود به علاقه مندان به این پروژه اعلام می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx