بابی انگ، بنیانگذار و مدیرعامل کوین گکو

بابی انگ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1649 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: بابی انگ، بنیانگذار و مدیرعامل کوین گکو

نقل قول:

ما پیش بینی می کنیم که ۱۰ سال دیگر استفاده از ارزهای دیجیتال گسترش پیدا کند و بلاکچین در بسیاری از برنامه ها در پس زمینه، بدون اینکه کاربران حتی متوجه این موضوع شوند، مورد استفاده قرار گیرد.

بیوگرافی:

بابی انگ (Bobby Ong) با تاسیس کوین گکو (CoinGecko) به یکی از چهره های شناخته شده دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. پلتفرم کوین گکو که از سال ۲۰۱۴ فعالیت می کند، به یکی از بزرگترین پلتفرم های جمع آوری داده های کریپتو در جهان تبدیل شده است.

انگ همچنین یکی از محققان دانشگاه علوم اجتماعی سنگاپور و نویسنده چندین فصل از کتاب هایی مربوط به ارز دیجیتال، مانند کتاب راهنمای بلاکچین و امور مالی دیجیتال است. وی در سال ۲۰۱۲ با بورسیه تحصیلی کامل از دانشگاه کالج لندن مدرک اقتصاد گرفت. انگ همچنین یک برنامه نویس خودآموخته است که از زمان فارغ التحصیلی در پروژه های مستقل مختلفی کار کرده است و اکنون به طور فعال در ارتقا استفاده از بلاکچین، بیت کوین و سایر رمزارزها مشارکت دارد.

بابی انگ در سال ۲۰۲۰

بزرگترین رقیب کوین گکو، کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) در ماه آوریل توسط بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان یعنی بایننس خریداری شد که باعث ایجاد تغییرات بزرگی در تجارت کوین گکو شد.

اندکی پس از این معامله، انگ اعلام کرد که به دلیل کم رنگ شدن بی طرفی و استقلال کوین مارکت کپ در نتیجه این خرید، کوین گکو به بزرگترین پلتفرم مستقل جمع آوری داده های کریپتو تبدیل شد. انگ همچنین گفت که سهم بازار کوین گکو پس از این خرید شروع به رشد کرد.

بابی انگ در سال ۲۰۲۱

همانطور که کوین گکو هر روز همراه با پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال به رشد خود ادامه می دهد، احتمالاً کمک انگ به صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۱ معنادارتر خواهد بود. از کوین گکو انتظار میرود که این پلتفرم به ساخت یک تیم حرفه ای و همچنین معرفی ویژگی های بیشتری مانند به روزرسانی خودکار شاخص قیمت های زنده ادامه دهد.

به گفته انگ، در آینده میلیون ها توکن مختلف وجود خواهند داشت و ظاهراً تعداد زیادی از آن ها در کوین گکو لیست خواهند شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx