برایان آرم استرانگ، هم موسس و مدیرعامل صرافی کوین بیس

برایان آرم استرانگ
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2611 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: برایان آرم استرانگ، هم موسس و مدیرعامل صرافی کوین بیس

نقل قول:

بیش از ۳۷۹ مقاله نوشته شده بودند که اعتقاد داشتند بیت کوین پایان زودرسی خواهد داشت. بیت کوین نه تنها زنده ماند، بلکه رونق گرفت و به با ارزش ترین دارایی دهه تبدیل شد. به مخالفان این ارز دیجیتال ثابت شد که در مورد بیت کوین اشتباه می کردند. و ما یک درس مهم در مورد ماهیت انسان آموختیم: بیشتر موفقیت های بزرگ ایده های متفاوتی هستند که در ابتدا پذیرفته نمی شوند و حتی مورد تمسخر قرار می گیرند.

بیوگرافی:

سال ۲۰۱۹ برای صرافی کوین بیس (Coinbase) سال موفقیت آمیزی بود. در این سال، کوین بیس توانست به رشد خود ادامه دهد و ۸ میلیون کاربر جدید را جذب خود کند. همچنین، این صرافی سودی ۲ میلیارد دلاری از زمان راه اندازی اش از سال ۲۰۱۲ کسب کرد.

در ماه اکتبر، برایان آرم استرانگ برخی از سناتورهای آمریکایی را به دلیل تحت فشار قرار دادن شرکت های پرداختی بزرگی همچون استرایپ، مسترکارت و ویزا برای ترک انجمن لیبرا مورد انتقاد قرار داد. آرم استرانگ رفتار این سناتورها را بسیار غیر آمریکایی توصیف کرد.

در اواخر همان ماه، به مناسب یازدهمین سالگرد انتشار وایت پیپر بیت کوین، کوین بیس گزارشی منتشر کرد که به پیشی گرفتن بیت کوین از S&P 500 از سال ۲۰۱۳ پرداخته بود. در اواخر دسامبر، پس از آنکه گوگل و اپل کیف پول های ارزهای دیجیتال و همچنین مرورگرهای غیرمتمرکز را از فروشگاه های خود حذف کردند، آرمسترانگ ابراز نگرانی کرد که اپل حتی ممکن است برنامه این صرافی را نیز حذف کند. وی نگران بود که اقدام این شرکت ها می تواند آغازگر روندی باشد که می تواند تأثیرات منفی بر صنعت ارزهای دیجیتال بگذارد.

انتظار ما در سال ۲۰۲۰

صرافی کوین بیس شاید یکی از محبوب ترین صرافی ها در بین تازه واردان دنیای ارزها دیجیتال باشد. در بسیاری از موارد، بسیاری از این افراد برای خرید ارزهای دیجیتال به این صرافی مراجعه می کنند. در نتیجه این موفقیت، میزان نظارت و فشار مقامات نظارتی نسبت به این صرافی بسیار افزایش یافته است. به همین دلیل، ما انتظار داریم که این صرافی به S&P 500 دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx