مایکل سیلور، موسس و مدیرعامل میکرواستراتژی

مایکل سیلور
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1569 نفر

مایکل سیلور، موسس و مدیرعامل میکرواستراتژی

نقل قول:

بیت کوین اگر صد برابر بهتر از طلا نباشد، یک میلیون برابر بهتر از طلا است و هیچ چیزی شبیه به آن نیست.

بیوگرافی:

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل شرکت هوش تجاری میکرواستراتژی، از انتقاد کردن در مورد بیت کوین در سال ۲۰۱۳ به یکی از طرفداران پرشور این دارایی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ تبدیل شد.

مایکل سیلور در دوران تحصیل خود عالی بود و موفق به کسب چندین مدرک از موسسه فناوری ماساچوست شد. وی همچنین به عنوان خلبان، مدتی را با نیروی ذخیره نیروی هوایی ایالات متحده گذراند. وی میکرواستراتژی را در سال ۱۹۸۹ تاسیس کرد.

مایکل سیلور در سال ۲۰۲۰

در ماه اوت، شرکت میکرواستراتژی اعلام کرد که ۲۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریده است. مدت کوتاهی پس از این خرید، این شرکت ۱۷۵ میلیون دلار دیگر را برای سرمایه گذاری در بیت کوین در نظر گرفت و به این ترتیب مجموعا در حدود ۴۲۵ میلیون دلار در این ارز سرمایه گذاری کرد. سیلور در اظهارات بعدی خود اعلام کرد که برای خودش نیز میلیون ها دلار بیت کوین خریده است.

این شرکت در ماه دسامبر حتی بیت کوین های بیشتری خرید و ۶۵۰ میلیون دلار دیگر را صرف این ارز دیجیتال کرد. سیلور در طول سال ۲۰۲۰ در اظهارنظرهای خوشبینانه در مورد بیت کوین این ارز را در توییتر تبلیغ کرد و دیگران را برای سرمایه گذاری در بیت کوین به خوبی ترغیب کرد.

مایکل سیلور در سال ۲۰۲۱

تا زمانی که روند صعودی قیمت بیت کوین تغییری نکند و یا مسئله غیرقابل پیش بینی رخ ندهد، انتظار می رود که سیلور به طرفداری از بیت کوین ادامه بدهد. به هر حال، در ماه های اخیر، او به یکی از طرفداران اصلی این دارایی دیجیتالی تبدیل شده است.

به نظر می رسد اظهارات خود او نیز این موضوع را تایید می کند. او چندی پیش اعلام کرده بود که به سرمایه گذاری بلند مدت در بیت کوین، هم برای خود و هم برای شرکتش، علاقه مند است. به اعتقاد او سرمایه گذاری در بیت کوین به عنوان سپری در برابر تورمی که ایالات متحده به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا با آن دست و پنجه نرم می کند، باید افزایش یابد.

انتظار میرود که شرکت میکرواستراتژی همزمان با ورود بازیگران دیگری به این عرصه، سرمایه گذاری خود در بیت کوین را افزایش بدهد. در حال حاضر این شرکت بیش از ۷۲۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارد و بیش از یک میلیارد دلار را به این دارایی اختصاص داده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx