گاوین وود، هم بنیان گذار پولکادات

گاوین وود
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1739 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: گاوین وود، هم بنیان گذار پولکادات

نقل قول:

هر ساختار قدرت، صرف نظر از هدف اولیه خود، در نهایت حفظ قدرت را به عنوان هدف اصلی خود تلقی می کند. تعجب آور نیست کسانی که از قدرت برخوردار هستند، در برابر تحویل قدرت به ساختاری که کنترلی روی آن ندارند، مقاومت می کنند.

بیوگرافی:

قبل از ایجاد پروتکل تعامل پذیری چند زنجیره ای پولکادات، گاوین وود یکی از بنیانگذاران اتریوم بود و به عنوان مدیر ارشد فناوری در این پروژه فعالیت می کرد. وود که از دانشگاه یورک فارغ التحصیل شده، زبان برنامه نویسی Solidity را اختراع کرد و یلو پیپر ماشین مجازی اتریوم را منتشر کرده است.

گاوین وود پس از ترک پروژه اتریوم در سال ۲۰۱۶، به توسعه شرکت نرم افزار بلاکچین Parity Technologies پرداخت. وی همچنین بنیاد Web3 را بنیان نهاد. Web3 سازمانی است که برای ترویج زیرساخت های غیرمتمرکز اینترنت ایجاد شده است. Parity نیز یک پلتفرم زیرساخت بلاکچینی است که تعامل پذیری آن توسط اکوسیستم پولکادات ممکن شده است.

وود در سال ۲۰۲۰

به عنوان توسعه دهنده اصلی پولکادات، وود در سال ۲۰۲۰، سال پرکاری را در خصوص توسعه پولکادات سپری کرد. این پروژه در ماه مه راه اندازی شد. گاوین وود همچنین در زمینه تغییر نام توکن DOT در ماه آگوست فعالیت کرد. وی به این پروژه و جامعه آن کمک کرد تا با صرافی هایی که توکن جدید DOT را که قبل از اتمام کار لیست کرده بودند،‌ مبارزه کنند.

وود در خلال صحبت های خود در خصوص دستاوردهای پولکادات اعلام کرد که این رمزارز موفق شده با حضور ۶۳ درصدی از عرضه کل خود، صحنه استیکینگ را فتح کند.

وود در سال ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۱، فعالیت های وود در زمینه توسعه، به احتمال بسیار حول Substrate 3.0 قرار خواهد داشت. با این ارتقا سازگاری کامل با اتریوم به شبکه پولکادات افزوده خواهد شد. پروتکل های تعامل پذیری بین زنجیره ای نیز بخش عمده ای از برنامه وود برای سال آینده خواهند بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx