سرگی نظروف، هم بنیانگذار و مدیرعامل SmartContract، هم بنیانگذار چین لینک

سرگی نظروف
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1784 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: سرگی نظروف، هم بنیانگذار و مدیرعامل SmartContract، هم بنیانگذار چین لینک

نقل قول:

هنگامی که به سطح خاصی از امنیت دست پیدا کنیم و آن را با درجه خاصی از قابلیت ترکیب کنیم، شاهد انقلابی از توانایی های مردم در صنعت خواهیم بود.

بیوگرافی:

سرگی نظروف (Sergey Nazarov) در سال ۲۰۱۱ وارد عرصه ارزهای دیجیتال شد. در همان سال وی علاوه بر تأسیس شبکه چین لینک، بنیانگذار و مدیر عامل SmartContract شد. نظروف فرزند مهاجران روس تباری است که در اوایل دهه ۱۹۹۰ به نیویورک مهاجرت کردند. وی هم اکنون در سانفرانسیسکو زندگی می کند.

نظروف برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ پلتفرم SmartContract را به عنوان راهی برای ایجاد قراردادهای قابل اعتماد و قابل برنامه ریزی برای کاربران راه اندازی کرد. و در سال ۲۰۱۶، اولین اوراکل خود را رونمایی کرد. در آن زمان، نظروف گفت:

اتصال آسان قراردادهای هوشمند به منابع داده، خدمات داخلی و روش های پرداخت بانکی مورد نظر کاربران ، قدم بعدی در مفید واقع شدن آنها برای موارد استفاده در دنیای واقعی است.

در تلاش برای حل مشکل اوراکل ها که شبکه های متمرکز اوراکل با آن روبرو بودند، پلتفرم SmartContract از شبکه غیر متمرکز چین لینک در سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد. این شبکه از اواسط سال ۲۰۱۹ در شبکه اصلی اتریوم کار خود را آغاز کرد.

سرگی نظروف در سال ۲۰۲۰

چین لینک در سال ۲۰۲۰ همزمان با رونق دیفای، استانداردهای زیادی را در فضای ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. توکن این پروژه به نام LINK با رشد قابل توجهی در سال ۲۰۲۰ روبرو شد. این توکن در حالی که فعالیت خود را با قیمتی کمتر از ۲ دلار در ابتدای سال آغاز کرده بود، در ماه آگوست به بالاترین سطح خود یعنی ۱۸.۹۷ دلار رسید.

در این سال قابلیت تایید تصادفی چین لینک در شبکه اصلی اتریوم و اوراکل های این پروژه در RSK بیت کوین و پولکادات ادغام شد. این شرکت در طول سال همکاری های مختلفی از جمله ادغام با پروتکل قراردادهای هوشمند Plasm و خرید پروتکل محافظت از حریم خصوصی Deco را از دانشگاه کرنل اعلام کرد. در ماه ژوئن، مجمع جهانی اقتصاد، چین لینک را به عنوان یکی از پیشگامان فناوری در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.

علیرغم حضور به ظاهر کم رنگ نظروف در شبکه های اجتماعی، وی جایگاه خود را به عنوان یک از بازیگران اصلی عرصه ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰ تثبیت کرد.

سرگی نظروف در سال ۲۰۲۱

نظروف اظهار داشت که وی نسبت به بکارگیری گسترده از دیفای خوشبین است. در سال ۲۰۲۱، با توسعه و رشد پایگاه کاربران چین لینک، ممکن است این پروتکل مشارکت ها و همکاری بیشتری را شروع کند. علاوه بر این، اگر این پلتفرم واقعاً رشد کند، توکن آن LINK نیز رشد خواهد کرد. این توکن در حال حاضر طرفداران بسیار متعصبی دارد که خود را “تفنگداران LINK” معرفی می کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx