کریس مارزالک، هم بنیان گذار و مدیرعامل صرافی Crypto.com

کریس مارزالک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1777 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: کریس مارزالک، هم بنیان گذار و مدیرعامل صرافی Crypto.com

نقل قول:

با نگاه به سال ۲۰۲۰ کاملا مشخص است که این دهه متعلق به ارزهای دیجیتال است.

بیوگرافی:

کریس مارزالک (Kris Marszalek) شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال موناکو (Monaco) را در سال ۲۰۱۶ به عنوان راهی برای کنترل بهتر امور مالی و داده های کاربران روزمره تأسیس کرد. سپس این شرکت در سال ۲۰۱۸ نام تجاری خود را به Crypto.com به منظور تسریع استفاده از ارزهای دیجیتال تغییر داد. هم اکنون این شرکت به کاربران خود خدماتی همچون کارت های اعتباری ارزهای دیجیتال، خدمات مبادله ای متمرکز و غیرمتمرکز ارائه می دهد.

مارزالک قبل از ورود به عرصه ارزهای دیجیتال چندین استارت آپ را تأسیس کرده بود. از جمله این شرکت ها می توان به پلتفرم تجارت الکترونیکی Beecrazy اشاره کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ به شرکت iBuy Group Limited فروخته شد. قبل از راه اندازی Crypto.com، مارزالک به عنوان مدیر عامل شرکت Ensogo فعالیت می کرد. این شرکت در زمینه خرده فروشی آنلاین در جنوب شرقی آسیا فعالیت می کرد.

کریس مارزالک در سال ۲۰۲۰

صرافی Crypto.com که یک بازیگر نسبتاً جدید در عرصه ارزهای دیجیتال است، به یکی از محبوبترین صرافی های ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰ تبدیل شد. این صرافی کار خود را در سال ۲۰۲۰ با یک سری ادغام ها از جمله با Travala.com ،Ecwid و Ledger آغاز کرد. مدیرعامل لجر، پاسکال گوتیه (Pascal Gauthier)، در خصوص قرار گرفتن کریس مارزالک در لیست ۱۰۰ نفر برتر ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰ گفت:

کریس یکی از کارآفرینان بلند پرواز جهان بوده که می تواند بزرگ فکر کند و محصولات و خدمات را به طور گسترده در اختیار علاقه مندان به ارزهای دیجیتال قرار بدهد. کریس و صرافی Crypto.com به سرعت در حال حرکت هستند و محصولات با کیفیت ارائه می دهند.

در ماه مه، Crypto.com خدمات کارت های اعتباری خود را به اتحادیه اروپا گسترش داد و بعداً مجوز فعالیت در کشورهایی همچون کانادا، استرالیا و مالت را نیز کسب کرد. مارزالک اعلام کرده است که وی امیدوار است خدمات خود را به سایر نقاط جهان گسترش بدهد.

Crypto.com در پاییز سال ۲۰۲۰ با راه اندازی صرافی غیرمتمرکز DeFi Swap به دنیای دیفای پیوست. تعداد کاربران این پلتفرم با موفقیت کارت های اعتباری خود، افزایش استفاده از پرداخت دیجیتال و علاقه کاربران به استیک کوین بومی این صرافی، در ماه اکتبر به ۵ میلیون نفر رسید. قابل ذکر است که تعداد کاربران این صرافی در سپتامبر ۲۰۱۹ برابر با یک میلیون نفر بود.

کریس مارزالک در سال ۲۰۲۱

مارزالک عنوان کرده است که قصد دارد مجوزهای بیشتری را در سال ۲۰۲۱ کسب کند؛ و هدف بعدی او افزایش تعداد کاربران به ۱۵ میلیون نفر است. او امیدوار است که طی پنج سال آینده تعداد کاربران به ۱۵۰ میلیون افزایش پیدا کند. علاوه بر این، تلاش اخیر این صرافی در عرصه دیفای، این پلتفرم ها را در جایگاه خوبی در سال ۲۰۲۱ قرار داده است.

انتظار می رود که این شرکت به گسترش و رشد خود ادامه بدهد و یک محرک اصلی در پذیرش ارزهای دیجیتال باشد. همچنین زیرساخت های لازم را برای خرید و استفاده از ارزهای دیجیتال را در کسب و کارهایی که فقط ارزهای فیات را قبول می کنند، فراهم کند.

با جذب کاربران بیشتر به اکوسیستم خود از طریق کارت های اعتباری، این امکان وجود دارد که Crypto.com خود را به عنوان یک رقیب جدی برای صرافی ها تثبیت کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx