ممنوعیت بیت کوین می تواند برای ریپل فاجعه بار باشد

ممنوعیت بیت کوین می تواند برای ریپل فاجعه بار باشد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 901 نفر

ممنوعیت بیت کوین می تواند برای ریپل فاجعه بار باشد

دیوید شوارتز (David Schwartz)، مدیر ارشد فناوری ریپل، در توییت اخیر خود گفت که ممنوعیت بیت کوین توسط دولت ایالات متحده برای ریپل فاجعه بار خواهد بود. وی همچنین گفت که این ممنوعیت برای اتریوم درصورتی که به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده طبقه بندی شود، فاجعه بار خواهد بود.

حمله به شرکت ریپل

لازم به ذکر است که توییت دیوید شوارتز در پاسخ به صحبت های نیک کارتر (Nic Carter) از شرکت کسل آیلند ونچرز (Castle Island Ventures) منتشر شده است. وی چندی پیش شرکت ریپل را به زیر سوال بردن دو ارز دیجیتال بزرگ بازار یعنی بیت کوین و اتریوم متهم کرده بود.

مدیر عامل ریپل، برد گارلینگ هاوس، در ماه آوریل سال گذشته مدعی شده بود که ریپل ۱۰۰,۰۰۰ بار از بیت کوین کارآمدتر است. اظهارات گارلینگ هاوس با واکنش شدید کامیونیتی کریپتو مواجه شد. از این رو، وی در مصاحبه ای تصریح کرد که به دنبال ممنوعیت بیت کوین نیست.

مدیر عامل سابق ریپل، کریس لارسن (Chris Larsen) نیز اظهارات مشابه ای را در مورد بیت کوین مطرح کرده است. وی در ماه سپتامبر عنوان کرده بود که ماینرهای این ارز دیجیتال باید تنبیه بشوند. وی همچنین مدعی شده بود که بیت کوین باید مانند اتریوم به مکانیسم اثبات سهام تغییر کند. صحبت های لارسن نیز مانند گارلینگ هاوس با تمسخر کامیونیتی رمزارزها مواجه شد.

لازم به ذکر است که خود شوارتز نیز به شدت از مکانیسم اثبات کار انتقاد کرده و آن را یک بن بست فنی توصیف کرده است. وی همچنین گفته بود که BTC به اندازه کافی غیرمتمرکز نیست. به همین دلیل، این ارز دیجیتال در معرض حملات ۵۱٪ قرار دارد.

همانطور که می دانید کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا، شرکت ریپل را به فروش غیرقانونی اوراق بهادار متهم کرد. مدیران این شرکت نیز سعی داشته اند که با قید نام سایر ارزهای دیجیتال از خود دفاع کنند.

همین اظهارات و انتقادهای مطرح شده علیه سایر ارزها، موجب شده تا برخی از فعالین کریپتو اتهاماتی را به این شرکت وارد کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx