هنگ کنگ بحث هایی را برای معرفی چارچوب نظارتی استیبل کوین آغاز می کند

هنگ کنگ بحث هایی را برای معرفی چارچوب نظارتی استیبل کوین آغاز می کند
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1080 نفر

هنگ کنگ بحث هایی را برای معرفی چارچوب نظارتی استیبل کوین آغاز می کند

موسسه بانک مرکزی هنگ کنگ، اداره پولی هنگ کنگ (HKMA)، پرسشنامه ای را برای سنجش افکار عمومی در مورد مقررات رمزارزها و استیبل کوین ها منتشر کرد. این تعدیل کننده مورد حمایت دولت در نظر دارد یک چارچوب نظارتی را تا سال ۲۰۲۳-۲۰۲۴ ایجاد کند.

مقاله‌ای که توسط HKMA در رابطه با رمزارزها و استیبل کوین ها منتشر شده است به بحث در رابطه با رشد انفجاری بازار استیبل کوین ها از نظر ارزش بازار از سال ۲۰۲۰ و توصیه های نظارتی که توسط تعدیل کننده های بین المللی از جمله گروه ویژه اقدام مالی ایالات متحده (FATF)، هیئت ثبات مالی (FSB) و کمیته بازل در نظارت بانکی (BCBS) ارائه شده، پرداخته است.

طبق HKMA، اندازه فعلی و فعالیت تجاری رمزارزها ممکن است از نقطه نظر سیستمی تهدیدی فوری برای ثبات سیستم مالی جهانی نباشد. با این حال، این مقاله هشدار داد:

رو به رشد بودن تمایل سرمایه گذاران نهادی به چنین دارایی هایی به عنوان جایگزین یا مکملی برای تجارت سنتی ، اعطای وام و استقراض […] نشان دهنده ارتباط رو به رشد متقابل با سیستم مالی اصلی است.

پنج نتیجه قانونی احتمالی

بر اساس شکل بالا، این مقاله HKMA نشان می دهد که ارزش بازار جهانی در دسامبر ۲۰۲۱ حدود ۱۵۰ میلیارد دلار بود که “حدود ۵٪ از ارزش کل بازار رمزارزها را نشان می دهد.” این تعدیل کننده همچنین فهرستی از هشت سؤال را برای جستجوی توصیه‌های مرتبط با سیاست با ذکر پنج نتیجه قانونی احتمالی – عدم اقدام، رژیم انتخاب، رژیم مبتنی بر ریسک، رژیم همه جانبه و ممنوعیت عمومی به اشتراک گذاشته است:

HKMA از ذینفعان انتظار دارد تا پاسخ های خود را تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ ارسال کنند و هدف آن “معرفی رژیم جدید حداکثر تا ۲۰۲۳-۲۰۲۴” است.

در پایان، این تعدیل کننده اعلام کرد که استیبل کوین های مرتبط با پرداخت، پتانسیل بالاتری برای ادغام در سیستم مالی اصلی یا حتی فعالیت های تجاری و اقتصادی روزمره دارند.

در نتیجه، HKMA گسترش دامنه سیستم های پرداخت و مقررات تسهیلات ارزش ذخیره شده (PSSVFO) را در نظر دارد، قانونی که قانونی بودن محصولات مالی را تعیین می کند.

یکی از بزرگترین توسعه دهندگان املاک هنگ کنگ، Sun Hung Kai، در تکمیل اهداف دولت محلی طرفدار رمزارزها، ۹۰ میلیون دلار در Sygnum، یک بانک سوئیسی اختصاص داده شده به هلدینگ دارایی های دیجیتال، سرمایه گذاری کرد.

دور سرمایه گذاری سری B ارزش پسا پولی Sygnum را به ۸۰۰ میلیون دلار می رساند که نشان دهنده افزایش ده برابری درآمدهای تلفیقی از سال ۲۰۲۱ است..

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx