موسس وال استریت بتس قصد دارد سهام را شبیه ارزهای دیجیتال کند!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1456 نفر

موسس وال استریت بتس قصد دارد سهام را شبیه ارزهای دیجیتال کند!

بنیانگذاران وال استریت بتس WallStreetBets در تلاش هستند تا یک برنامه غیرمتمرکز را در بلاکچین راه اندازی کنند که طبق آن، برای رأی دادن در مورد سرمایه گذاری سهام، با یک رمزگذاری مشخص، شباهت بیشتری به ارزهای دیجیتال داشته باشد.

بنیانگذار وال استریت بتس، امروز اعلام کرد که می خواهد از فناوری بلاکچین برای ریشه کن کردن دستکاری در بازارهای سهام استفاده کند.

اکنون این گروه به دنبال راه اندازی توکن حاکمیت WSB است، که دارندگان توکن از آن برای رای گیری در مورد چگونگی و زمان برقراری مجدد توازن در سبد سرمایه گذاری سهام استفاده می کنند.

طبق گفته یکی از بنیانگذاران و چهره های برجسته وال استریت، این گروه با کارشناسان بلاکچین همکاری کرده اند تا اوراق بهادار قابل معامله (ETP) بسازند، که برخلاف صندوق های شاخص، به راحتی غیرمتمرکز می شوند.

با استفاده از شفافیت و سازوکارهای اجماع ارائه شده توسط بلاکچین و فناوری قرارداد هوشمند، ETP های وال استریـت بتس می توانند به عنوان جایگزینی برای نوع دستکاری بازار که توسط بانک های مبهم و متصل به سیاست و صندوق های سرمایه گذاری تضمینی انجام می شود، استفاده کنند.

همانطور که در گزارش های قبلی گفتیم،‌ گروه وال استریت بتس، انجمنی در ردیت (Reddit) که باعث افزایش چشمگیر قیمت سهام گیم استاپ (GameStop) شد، امکان بحث در مورد بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را آغاز کرد و باعث شد قیمت سهام گیم استاپ از ۲۰ دلار به ۳۴۷ دلار برسد. همین موضوع، وسیله ای برای رسیدن به این هدف شده است که وال استریت بتس، سهام را شبیه ارزهای دیجیتال کند!

لازم به ذکر است که همین افزایش اخیر قیمت سهام گیم استاپ نیز، توسط برخی کارشناسان به عنوان دستکاری در بازار سهام ارزیابی شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx