نظرسنجی: از هر ده نفر چهار نفر تمایل به استفاده از ارزهای دیجیتال دارند

نظرسنجی: از هر ده نفر چهار نفر تمایل به استفاده از ارزهای دیجیتال دارند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1392 نفر

نظرسنجی: از هر ده نفر چهار نفر تمایل به استفاده از ارزهای دیجیتال دارند

یک نظرسنجی انجام شده توسط غول کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard) نشان می دهد که از هر ده نفر چهار نفر قصد دارند در سال آینده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت های خود استفاده کنند.

در این نظرسنجی که در تاریخ ۴ مه با عنوان “افزایش علاقه مصرف کنندگان به پرداخت های دیجیتال” منتشر شد، بیش از ۱۵۵۰۰ نفر در ۱۸ کشور را شامل می شود.

این نظرسنجی نشان می دهد که نسل هزاره در مقایسه با سایرین علاقه بیشتری به ارزهای دیجیتال دارند. از بین این افراد در حدود بیش از دو سوم یا ۶۷٪ اعلام کرده اند که در مقایسه با یک سال گذشته، علاقه بیشتری برای استفاده از ارزهای دیجیتال دارند.

علاوه بر این، این بررسی انجام شده نشان می دهد که ۷۷٪ از این افراد علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارزهای دیجیتال هستند. در عین حال ۷۵٪ گفته اند که در صورت درک بهتر از دارایی های دیجیتال، از این نوع از دارایی ها استفاده خواهند کرد.

هزاره ها

لازم به ذکر است که هزاره ها توسط اداره سرشماری ایالات متحده به افرادی اطلاق می شود که متولد سال های ۱۹۸۲ تا ۲۰۰۰ هستند. بنابراین دامنه سنی این افراد در سال ۲۰۲۱ بین ۲۱ تا ۳۹ سال خواهد بود.

همزمان با افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال، اقدامات لازم برای گسترش دسترسی به رمزارزها آغاز شده است. در همین راستا، در اواسط ماه فوریه، مسترکارت اعلام کرد که امکان پرداخت با استفاده از دارایی های دیجیتال را برای تقریباً یک میلیارد کاربر خود برای استفاده در بیش از ۳۰ میلیون کسب و کار فراهم کرده است.

مسترکارد اظهار داشت که اگرچه علاقه به استفاده از “ارزهای دیجیتال شناور” مانند بیت کوین همچنان زیاد است، اما برای حصول اطمینان از انتخاب مصرف کنندگان، محافظت و پیروی از قوانین هنوز باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

کریگ واسبورگ (Craig Vosburg)، مدیر ارشد محصولات مسترکارت، اظهار داشت که این شرکت باید همه روش های پرداخت ، از جمله ارزهای دیجیتال را فعال کند:

همانطور که به جلو نگاه می کنیم، باید همه انتخاب ها و گزینه ها را، هم در فروشگاه ها و هم به صورت آنلاین، فراهم کنیم. و به این صورت ساختار تجارت را شکل دهیم و اقتصاد دیجیتال را در دسترس همگان قرار دهیم.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx