علیرغم موفقیت آرگو بلاکچین در بریتانیا، چین همچنان در این صنعت یکه تازی می کند

علیرغم موفقیت آرگو بلاکچین در بریتانیا، چین همچنان در این صنعت یکه تازی می کند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1610 نفر

علیرغم موفقیت شرکت ماینینگ آرگو بلاکچین در بریتانیا، چین همچنان در این صنعت یکه تازی می کند

طبق گزارش شرکت ماینینگ آرگو بلاکچین (Argo Blockchain)، درآمد این شرکت به رکورد جدیدی رسیده است. اما طبق این گزارش، هنوز ۷۵٪ ماینینگ بیت کوین در چین انجام می شود.

شرکت ماینینگ بیت کوین آرگو بلاکچین که در بریتانیا مستقر است، موفق شده بهترین سه ماهه خود را در تاریخ ثبت کند و سه ماه متوالی رکورد شکنی کند.

آرگو بلاکچین در سه ماه متوالی موفق شده رکورد درآمدی خود را بشکند و بهترین سه ماهه مالی خود را تا به امروز به دست آورد.

آرگو بلاکچین با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر در مراکز عملیاتی مستقر در کانادا، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ موفق شده ۳۸۷ واحد بیت کوین ماین کند و درآمدی بالغ بر ۱۳.۴ میلیون پوند معادل ۱۸.۵ میلیون دلار داشته باشد. گزارش شده است که این شرکت تا پایان ماه مارس در مجموع ۷۶۴ واحد بیت کوین در اختیار داشته است.

یکه تازی چین در ماینینگ

علیرغم رونق صنعت ماینینگ در غرب، اما همچنان بیشتر ماینینگ بیت کوین در چین انجام می شود. در این کشور برق ارزان تولید شده با زغال سنگ انرژی مورد نیاز تعداد بی شماری از ریگ های ماینینگ را تأمین می کند.

گزارش اخیر منتشر شده توسط Nature نشان می دهد که حدود ۷۵٪ استخراج بیت کوین در چین انجام می شود. قطعا این خبر بسیار ناخوشایندی برای  شارک تنک (Shark Tank) و سرمایه گذار Dragon’s Den کوین اولیری (Kevin O’Leary) خواهد بود که اخیرا بیت کوین های استخراج شده با سوخت های فسیلی را “خون کوین” توصیف کرده بود.

این سرمایه گذار اعلام کرد که در آینده تنها بیت کوین هایی را خواهد خرید که با استفاده از انرژی های پاک ماین شده اند. وی اعتقاد دارند که به زودی سرمایه گذاران نهادی نسبت به مسائل زیست محیطی حساس خواهند شد و بیت کوین های استخراج شده با منابع مشخص را خواهند خرید.

به اعتقاد محققان Nature، تولید گازهای گل خانه ای حاصل از ماین بیت کوین در چین از کل گازهای تولید شده در کشورهای قطر و جمهوری چک تا سال ۲۰۲۴ فراتر خواهد رفت.

به لطف سوخت های فسیلی ارزان قیمت و مجاورت ماینرها با مراکز تولید سخت افزار استخراج در جنوب شرقی آسیا، ماینرهای چینی در این عرصه حرف اول را می زنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx