میلیاردرها بیت کوین را به طلا ترجیح می دهند

میلیاردها بیت کوین را به طلا ترجیح می دهند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1150 نفر

میلیاردرها بیت کوین را به طلا ترجیح می دهند

به دنبال انتشار اظهارات اخیر مدیر عامل بزرگترین بانک امریکا مبنی بر اینکه بیت کوین بی ارزش است، میلیاردرهای مشهوری به دفاع از این ارز دیجیتال پرداخته اند.

همانطور که در ارزینجا خواندید، اخیرا جیمی دیمون (Jamie Dimon)، مدیرعامل بانک جی ‌پی مورگان (JPMorgan) در نشست سالانه اعضای موسسه مالی بین ‌المللی، گفت BTC بی ارزش است. وی همچنین در صحبت های خود این رمزارز را به سیگار تشبیه کرد.

در واکنش به صحبت های دیمون، میلیاردرهای معروفی همچون بری استرنلیخت (Barry Sternlicht) و مارک کوبان (Mark Cuban) به دفاع از پادشاه ارزهای دیجیتال پرداخته اند.

بری استرنلیخت، هم بنیان گذار گروه سرمایه گذاری استاروود (Starwood Capital Group)، در مصاحبه خود اعلام کرد که در واقع طلا و نقره هر دو بی ارزش هستند و او بیت کوین هولد می کند. وی گفت که در نیم کره غربی زمین، دولت ها دیوانه وار در حال چاپ پول هستند، به همین دلیل او در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.

دارایی خالص استرنلیخت درحدود ۴.۴ میلیارد دلار برآورد شده است. وی با سرمایه گذاری های خود در بازار املاک از طریق گروه سرمایه گذاری استاروود شناخته می شود. این شرکت سرمایه گذاری در سال ۱۹۹۱ تأسیس شد و طبق گزارشات دارای ۹۵ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود است.

مارک کوبان، میلیاردر دیگری که در دنیای رمزارزها و بخصوص در کامیونیتی دوج کوین شناخته شده است، از بیت کوین همانند استرنلیخت دفاع کرد. وی گفت که بیت کوین از طلا هم بهتر است. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که اتریوم گزینه بهتری برای سرمایه گذاری می تواند باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx