بلومبرگ بار دیگر بر صعود بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار تاکید کرد

بلومبرگ بار دیگر بر صعود بیت کوین به 100 هزار دلار تاکید کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1224 نفر

بلومبرگ بار دیگر بر صعود بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار تاکید کرد

مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ، با انتشار توییتی دلایل خود را که باعث صعود بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهند شد را تشریح کرده است.

مک گلون در توییتی نوشت که به غیر از تقویت اقتصاد و سلطه ایالات متحده، دلایل مهم تری باعث صعود BTC به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهند شد، که عبارتند از: مقابله اقتصادی ایالات متحده با چین، تأیید ETF های بیت کوین و قانون گذاری مناسب برای ارزهای دیجیتال.

این توییت در حالی منتشر شده که پیش تر بلومبرگ خبری مبنی بر احتمال بالای تایید شدن اولین ETF بیت کوین در امریکا منتشر کرده بود. به اعتقاد این خبرگزاری، از آنجایی که به نظر می رسد هیچ گونه مخالفتی با این طرح نشده است، می توان تایید این ETF را تقریبا قطعی دانست.

نمودار BTC

نمودار BTC

با انتشار این خبر، پادشاه رمزارزها به سرعت واکنش داد و موفق شد حتی از بازه ۶۱,۰۰۰ دلار نیز عبور کند. حالا در تداوم این روند صعودی BTC در سطح ۶۲,۱۷۱ دلار در زمان نگارش این مطلب قرار گرفته است.

همانطور که می دانید در طول ۸ سال گذشته تلاش های زیادی برای راه اندازی ETF بیت کوین شده است. درصورتی که این اتفاق رخ بدهد، یک نقطه عطف بسیار مهم در تاریخ BTC به ثبت خواهد رسید.

مک گلون همچنین پیش تر به این موضوع تاکید کرده بود که بیت کوین به دلیل عرضه رو به کاهش و گسترش پذیرش خود، می تواند به سطح ۱۰۰,۰۰۰ دلار صعود کند. وی این رمزارز را با دلار امریکا مقایسه کرده بود که مقادیر زیادی از آن روزانه در حال چاپ شدن هستند، که همین موضوع باعث کاهش ارزش آن شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx