آیا هارمونی در ابتدای مسیر صعودی خود قرار دارد؟

آیا هارمونی در ابتدای مسیر صعودی خود قرار دارد؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1241 نفر

آیا هارمونی در ابتدای مسیر صعودی خود قرار دارد؟

هارمونی اخیرا موفق شده با راه اندازی یک صندوق توسعه ۳۰۰ میلیون دلاری و همکاری های جدید به قله جدیدی در تاریخ خود صعود کند. در این مطلب تحلیلی قصد داریم به بررسی دلایل رشد و چشم انداز این پروژه موفق بپردازیم.

صندوق‌ های توسعه اکوسیستم به یکی از جدیدترین محرک های بازار کریپتو تبدیل شده ‌اند. پروژه ها نیز به خوبی به این موضوع پی برده اند که می توانند با ارائه برنامه های تشویقی، کاربران و پروتکل های جدید بسیاری را جذب خود کنند.

یکی از این پروتکل ها که اخیرا شاهد رشد چشمگیر توکن خود بوده است، پروتکل هارمونی است. یکی از اهداف اصلی هارمونی ارتقا مقیاس پذیری در بین شبکه ها است.

این پروژه از قراردادهای کراس شاردینگ و همچنین از یک زیرساخت بین زنجیره ای برای بلاکچین های بیت کوین، اتریوم، پولکادات و بایننس اسمارت چین استفاده می کند.

داده ها نشان می دهند که بعد از ثبت کف ۰.۰۹۵ دلاری در ۳۰ آگوست، قیمت ONE به ۰.۳۷ دلار در زمان نگارش این مطلب افزایش یافته است. همزمان با این افزایش بیش از ۲۷۰ درصدی، حجم معاملات نیز به ۸۰۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

نمودار ONE

نمودار ONE

از جمله دلایل رشد ONE می توان به راه اندازی یک برنامه توسعه اکوسیستمی ۳۷۰ میلیون دلاری، برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس در لیسبون و همچنین راه اندازی پروتکل های مهم در بستر این شبکه اشاره کرد.

صندوق توسعه اکوسیستم

هارمونی در تاریخ ۹ سپتامبر از یک برنامه توسعه ای ۳۰۰ میلیون دلاری رونمایی کرد؛ که به نظر می رسد یکی از نیروهای محرک رمزارز این پروتکل بوده است.

هدف از این برنامه توسعه، تامین مالی ۱۰ هزار بنیانگذار و توسعه دهنده برای تقویت و گسترش اکوسیستم هارمونی عنوان شده است.

کنفرانس لیسبون

یکی دیگر از دلایل رشد هارمونی برگزاری کنفرانسی موسوم به ONE World در شهر لیسبون بوده است. با این کنفرانس هارمونی قصد دارد که عموم مردم را با قابلیت های این پلتفرم آشنا کند؛ و همچنین توسعه دهندگان بیشتری را برای فعالیت در بستر این پروژه جذب کند.

گسترش همکاری ها

عامل سومی که به رشد هارمونی کمک کرده، یک سری همکاری ها از جمله ادغام با پلتفرم های دیفای همچون آوه و کرو بوده است.

رمزارز ONE همچنین در پلتفرم Crypto.com با جفت ارز ONE/USDC لیست شد، که این رمزارز را در اختیار کاربران بیشتری قرار داده است.

انتظار می رود که با تداوم همکاری ها و روی آوردن کاربران بیشتر به این پروژه، قیمت ONE بیش از پیش افزایش یابد. با توجه به قیمت پایین این پروژه، هارمونی قطعا می تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx