تحلیل ۴ ارز دیجیتال ویژه برای امروز

تحلیل 4 ارز دیجیتال ویژه برای امروز
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1202 نفر

تحلیل ۴ ارز دیجیتال ویژه برای امروز

بیت کوین و آلت کوین ها در تلاش برای تداوم روند صعودی خود هستند. اما انتظار می رود آنها در سطوح بالا با مقاومت شدید خرس ها رو به رو بشوند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

دم بلند کندل استیک در روزهای ۲۳ و ۲۴ اکتبر نشان می دهد که گاوها در تلاش برای دفاع از حمایت مهم ۶۰,۰۰۰ دلار هستند. حالا با تداوم روند صعودی، بیت کوین در تلاش برای عبور از محدوده مقاومتی ۶۴,۸۵۴ – ۶۷,۰۰۰ دلاری است.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۸,۷۹۴ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است.

درصورتی که قیمت بالای ۶۷۰۰۰ دلار بسته شود، روند صعودی قدرت بیشتری به خود خواهد گرفت.

اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر بیت کوین از محدوده مقاومتی فوق عبور نکند و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، قیمت می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۱,۱۶۰ دلار) کاهش یابد.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در تاریخ ۲۲ اکتبر به زیر ۴,۰۲۷ دلار نزول کرد، اما خرس ها موفق به استفاده از این فرصت نشدند. گاوها روز بعد سریعا قیمت را افزایش دادند.

نمودار اتریوم

نمودار اتریوم

همانطور که از دم بلند کندل استیک می توان دید، گاوها تلاش دیگر خرس ها برای کاهش قیمت به زیر این سطح را در تاریخ ۲۴ اکتبر خنثی کردند.

اگر گاوها قیمت را بالای این سطح (۴,۰۲۷ دلار) حفظ کنند، اتریوم می تواند به بالاترین سطح تاریخی خود ۴,۳۷۵ دلار صعود کند. بسته شدن قیمت بالای این مقاومت می تواند آغازگر مسیر صعود اتریوم به سمت بازه ۵۰۰۰ دلاری باشد.

برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد، خرس ها برای نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳,۸۲۶ دلار) تلاش خواهند کرد. در این شرایط، احتمال سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳,۴۳۷ دلار) افزایش خواهد یافت.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو زیر خط حمایت مثلث متقارن در ۲۴ اکتبر بسته شد. این موضوع نشان می دهد که خرس ها دست بالا را داشته اند.

نمودار کاردانو

نمودار کاردانو

اگر خرس ها قیمت را به زیر ۲.۰۹ دلار کاهش بدهند، کاردانو روند نزولی خود را به سمت حمایت ۱.۸۷ دلار شروع خواهد کرد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی به خود گرفته و شاخص RSI به زیر نقطه میانی نزول کرده است. این موضوع نشان دهنده برتری خرس ها است.

اما اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد و خط مقاومت مثلث را بشکند، دیدگاه نزولی باطل خواهد شد. در این صورت می توان انتظار صعود به ۲.۴۷ و سپس ۲.۸۰ دلار را داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

اصلاح پولکادات از سطح ۴۶.۳۹ دلار نشان می دهد که گاوها با این انتظار که روند صعودی ادامه خواهد داشت، عجله ای برای خروج ندارند. میانگین های متحرک صعودی شده اند و شاخص RSI بالای ۶۳ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است.

نمودار پولکادات

نمودار پولکادات

حالا گاوها برای افزایش قیمت به بالای ۴۶.۳۹ دلار و صعود به سقف تاریخی ۴۹.۷۸ دلار تلاش خواهند کرد. عبور از این مقاومت، مسیر را برای صعود به هدف بعدی ۵۳.۹۰ دلاری هموار خواهد کرد.

اما اگر قیمت از این مقاومت عبور نکند و یا از سطوح فعلی کاهش یابد، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به زیر ۳۸.۷۷ دلار تلاش خواهند کرد. در این صورت می توان انتظار تداوم روند نزولی را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۴.۶۵ دلار) داشت.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx