با استفاده از رمزارزها بدون نیاز به ضامن یا فرایند بانکی وام بگیرید (قسمت اول)

وام رمز ارزها
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1137 نفر

با استفاده از رمزارزها بدون نیاز به ضامن یا فرایند بانکی وام بگیرید

نقشه راه

درقسمت اول به بررسی کلی وام‌های رمز ارزی پرداخته می‌شود و در رابطه با این موضوع مقدماتی برای ادامه مسیر فراهم شده است. در قسمت دوم در رابطه با معنای اصلی وام رمز ارزی توضیحاتی ارائه شده است که در آن روش کار دریافت وام یا قرض دادن به دیگران نیز آورده شده است. در قسمت سوم، در رابطه با انواع وام‌های رمزارزی و با جزییات بیشتر به وام‌های فوری و وثیقه‌ای پرداخته شده است. در قسمت چهارم یا همان قسمت نهایی مزایا و معایب وام‌های رمزارزی و همچنین نکاتی که برای وام گرفتن باید به آن توجه کنید |آورده شده است.

وام رمزارزی به کاربران این امکان را می دهد که رمزارزها را در ازای یک کارمزد یا بهره وام بدهند و قرض بگیرند. شما می توانید فوراً وام بگیرید و فقط با ارائه مقداری وثیقه شروع به سرمایه گذاری کنید. این عملیات می تواند از طریق یک DApp وام دهی DeFi یا یک صرافی ارز دیجیتال اتفاق بیفتد. هنگامی که وثیقه شما به زیر یک مقدار مشخص برسد، برای جلوگیری از لیکویید شدن، باید آن را تا سطح مورد نیاز افزایش دهید. وقتی وام خود را به اضافه کارمزد برگردانید، سرمایه شما باز می شود.

همچنین می‌توانید وام‌های بدون وثیقه به نام وام‌های فوری دریافت کنید که باید شما در همان تراکنش پول را پس دهید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، تراکنش وام قبل از اینکه شانس نهایی شدن داشته باشد، معکوس می شود. وام‌های رمزارزی، وام‌دهی و وام گرفتن را ساده کرده‌اند و این فرآیند با قراردادهای هوشمند کاملاً به صورت خودکار انجام می‌شود. برای بسیاری از مردم، این یک راه آسان برای به دست آوردن APY در دارایی های رمزارزی است که آنها HODL کرده‌اند.

با این حال، درست مانند هر پروژه، قرارداد هوشمند یا سرمایه‌گذاری روی بلاک چین، وام‌دهی رمزارزی نیز شامل ریسک مالی است. به عنوان مثال، اگر از یک رمزارز پر نوسان به عنوان وثیقه استفاده کنید، می توانید یک شبه شما را لیکویید کند. قراردادهای هوشمند همچنین می توانند هک، یا مورد سوء استفاده قرار بگیرند که اغلب منجر به زیان های بزرگی می شود.

قبل از قرض گرفتن یا وام دادن، درک کنید که حضانت سکه های خود را از دست خواهید داد. این کار آنها را از کنترل شما خارج می کند و نقدینگی شما را کاهش می دهد. به تمام شرایط و ضوابط وام توجه داشته باشید تا متوجه شوید که چه زمانی می توانید به وجوه خود و هزینه های مربوطه دسترسی پیدا کنید.

مقدمه

وقتی به سود و زیان در رمزارزها فکر می‌کنید، نوسان‌های قیمتی و بازارهای پرتلاطم ممکن است به ذهنتان خطور کند. اما این تنها راه برای کسب درآمد از بلاک چین نیست. وام رمزارزی خدماتی است که به راحتی قابل دسترسی است که در آن می توانید وجوه خود را با ریسک نسبتاً کم قرض دهید. از سوی دیگر، شما همچنین می توانید به سرعت به دارایی های دیجیتال قرض گرفته شده با نرخ بهره کم دسترسی پیدا کنید. وام دادن و گرفتن از طریق رمزارزها اغلب ساده‌تر، کارآمدتر و ارزان‌تر است و آن را به گزینه‌ای ارزشمند برای هر دو طرف در وام تبدیل می‌کند.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx