وب سایت ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ هک شد!

وبسایت ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ هک شد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2657 نفر

وب سایت ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ هک شد!

وب سایت ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ امروز توسط هکرهای ناشناسی مورد حمله قرار گرفت و طرفداران ترامپ به مدت نیم ساعت قادر به دسترسی به این وب سایت نبودند. اما با این وجود طرفداران ترامپ می توانستند برای هکر این وبسایت مونرو (XMR) ارسال کنند. مونرو از جمله ارزهای دیجیتالی است که بین هکرها از محبوبیت بالایی برخودار است.

هکرها موفق شدند به مدت نیم ساعت کنترل وبسایت تبلیغاتی ترامپ را به دست بگیرند و بیانیه خود را در آن بارگذاری کنند. هکرها اعلام کردند که «کنترل وب سایت را بدست گرفته اند و دنیا به اندازه کافی شاهد اخبار جعلی منتشر شده توسط دونالد ترامپ بوده است».

هک وبسایت انتخاباتی ترامپ

هکرها اعلام کردند که آنها به «اطلاعات کاملاً طبقه بندی شده ای دسترسی پیدا کرده اند که نشان می دهند دولت ترامپ در منشا ویروس کرونا نقش داشته است.»

هکرها همچنین ادعا کردند که «ترامپ با عوامل خارجی برای دخالت در نتایج انتخابات سال ۲۰۲۰ همکاری داشته است.»

هکرها از مردم درخواست کردند که تا نظر خود را در خصوص افشای این اطلاعات محرمانه با ارسال مونرو به آدرس های بله یا خیر اعلام کنند.

نگران نباشید. پس از پایان مهلت مقرر، ما وجوه ارسالی را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد و اراده جهان را به اجرا خواهیم گذاشت. در هر دو صورت، ما به شما اطلاع خواهیم داد.

جالب است بدانید که متن منتشر شده در این هک از نظر نگارشی و دستور زبانی اشتباهات بسیاری داشته و می توان گفت که از بین کمپین های ضد اطلاعاتی، این هک از این نظر در نوع خود بی سابقه بوده است.

واکنش کمپین تبلیغاتی ترامپ

در واکنش به این هک، یکی از سخنگویان ستاد انتخاباتی ترامپ،‌ ضمن تکذیب ادعای هکرها مبنی بر دراختیار گرفتن اطلاعات حساس توسط هکرها، اعلام کرد که وضعیت وبسایت به حالت عادی بازگشته است.

اگرچه چنین کلاهبرداری هایی در صنعت ارزهای دیجیتال بسیار رایج هستند،‌ اما هک امروز با در نظر گرفتن انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا در هفته آینده و در حالت آماده باش بودن سازمان های اطلاعاتی برای مقابله با عوامل ضد اطلاعاتی بیگانه می تواند بسیار نگران کننده باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx