ورود سرمایه گذاران حرفه ای به صنعت ارزهای دیجیتال

ورود سرمایه گذاران حرفه ای به صنعت ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2554 نفر

ورود سرمایه گذاران حرفه ای به صنعت ارزهای دیجیتال

نظرسنجی از سرمایه گذاران حرفه ای نشان می دهد که ۳۶٪ آنها در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

کل دارایی تحت مدیریت ۵۵ سرمایه گذاری که در این نظرسنجی شرکت کرده اند بیش از ۷۱۹ میلیارد یورو است که تقریباً دو برابر کل سرمایه بازار دارایی های دیجیتال است.

از میان این سرمایه گذاران حرفه ای، ۳۶٪ به طور مستقیم در ارزهای دیجیتال، استیبل کوین ها و توکن های امنیتی یا به طور غیر مستقیم از طریق وجوه، محصولات ساختاری و یا معاملات آتی در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

از ۶۴٪ باقیمانده که هنوز در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده اند ، ۳۹.۲۹٪ اعلام کردند که قصد ورود به حوزه رمزارزها را دارند. بنابراین ۶۱.۱۵٪ از سرمایه گذاران حرفه ای که در این نظرسنجی شرکت کرده اند یا از قبل دارایی های دیجیتال دارند یا در آینده قصد خرید این نوع از ارزها را دارند.

علاقه سرمایه گذاران به BTC و ETH

اکثر سرمایه گذارانی که در صنعت ارزهای دیجیتال فعال بوده در درجه اول به بیت کوین (BTC) و در درجه دوم به اتریوم (ETH) علاقه بیشتری نشان داده اند.

با این حال، به نظر می رسد که سرمایه گذاران سازمانی به طور فزاینده ای به توکن های امنیتی علاقه مند هستند. ۳۹.۲۹٪ سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در آینده را دارند، اعلام کرده اند که به توکن های امنیتی در مقایسه با اتریوم و سایر توکن ها علاقه بیشتری دارند.

دلیل عنوان شده توسط برخی از این افراد برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، ابزاری برای معاملات نبوده، بلکه چشم اندازی است که آنها برای این نوع از ارزها در آینده متصور هستند. آنها امیدوار هستند که با ورود سرمایه های بیشتر به این حوزه، در آینده بتوانند سود خوبی را ارز سرمایه گذاری خود به دست آورند.

حجم ثروت سرمایه گذاران حرفه ای به قدری هنگفت است که اگر آنها تصمیم به ورود به بازار ارزهای دیجیتال بگیرند، می توانند تأثیر چشمگیری بر این صنعت داشته باشد. سالها شایعاتی مبنی بر ورود سرمایه گذاران سازمانی در ارزهای دیجیتال وجود داشته و اکنون، جدیدترین نظرسنجی ها و همچنین خبر ورود شرکت هایی مانند Microstrategy و Square به این حوزه،‌ شاهدی برای تأیید این شایعات هستند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx