صعود بیت کوین به بالای ۲۴۰۰۰ ؟

صعود بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 660 نفر

بیت کوین صعودی می شود؟

بیت کوین علی رغم اعلام تسلا مبنی بر فروش ۷۵ درصد از دارایی های بیت کوین خود به بالای سطح ۲۳۰۰۰ دلار صعود کرد.

وقتی شرکت خودروسازی تسلا گزارش سه ماهه دوم ۲۰۲۲ خود را منتشر کرد; بیت کوین از ۲۴۰۰۰ دلار به ۲۲۰۰۰ دلار کاهش یافت. با این حال، بیت کوین در نهایت توانست دوباره رشد کند; و در زمان انتشار اسن مقاله با قیمت ۲۳۶۳۹ دلار معامله می شود.

جالب اینجاست که تسلا تنها عامل فروش گسترده سازمانی نبوده است. به گفته تحلیلگر تحقیقاتی Arcana، وتله لوند، فشار فروش بیت کوین با تسلا آغاز نشده است. این تحلیلگر اشاره کرد که روند به نظر یک روند سازمان یافته است. لوند به طور دقیق تجزیه و تحلیل کرد که چگونه با فروپاشی لونا، فروش بیت کوین توسط ماینرها، تا چالش‌های ۳AC  و سلسیوس باعث آغاز این  فشارهای فروش شده است.

اگرچه ممکن است این تحلیل به اندازه کافی مشهود نباشد; اما مشکلات نقدینگی که بسیاری از شرکت‌های کریپتویی با آن مواجه هستند می‌تواند; به این معنا باشد که موسسات بیشتری می‌توانند دارایی‌های خود را بفروشند. اگر این اتفاق بیفتد، ریزش مجدد بیت کوین قریب الوقوع است.

با این حال، به نظر می رسد بیت کوین به این فروشندگان اهمیتی نمی دهد; زیرا از ۴.۲۹ دلار به قیمت فعلی خود رسیده است. با این حال، ممکن است «شرایط بحرانی بازار» ارزهای دیجیتال تمام نشده باشد. این به‌روزرسانی همچنین سرمایه‌گذاران خرد را نگران می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد قدرت‌های نهادی برای کنترل حرکت بازار آماده هستند.

صعود بیت کوین از این قیمت؟

حتی با وجود فروش شدید اخیر بیت کوین، به نظر می رسد که قیمت فعلی بیت کوین در ۲۳۰۰۰ دلار مستحکم باشد. با توجه به نمودار قیمت بیت کوین، روند چند روز آینده می تواند مانند چندروز گذشته صعودی باقی بماند. این به این دلیل است که EMA 20 (آبی) کاملاً بالاتر از ۵۰EMA  (زرد) است. با این کار، کنترل خریداران ممکن است بسیار قوی تر از فشار فروش نهادی به نظر برسد و صعود بیت کوین محتمل تر.

به طور مشابه، به نظر می رسد تحلیل در تایم فریم های بالاتر نیز نشان دهد قدرت خریداران بیت کوین بیشتر باشد. در حالی که ۲۰۰ EMA (سبز) نزدیک به EMA 50 به نظر می رسد، EMA 50 (زرد) در حال عبور از ان است. این به نوعی به احساسات صعودی سرمایه گذاران در تایم بلند مدت اشاره می کرد.

آیا خرس ها کارشان تمام است؟

با نشان دادن مقاومت باورنکردنی بیت کوین در برابر فشار فروش، می توان تصور کرد که بازار نزولی ممکن است به پایان خود نزدیک شود. با این حال، این می تواند یک تحلیل نادرست، به خصوص در دراز مدت باشد.

نزدیک بودن ۵۰ و ۲۰۰ EMA ممکن است دلیلی برای این پیش بینی باشد. با این وجود، احتمال سقوط مجدد بیت کوین بسیار بعید است. این بدان معنا نیست که سیگنال های نزولی نمی توانند به این زودی ظاهر شوند. در این مرحله، این می تواند تصمیم خوبی برای سرمایه گذاران باشد که محتاط باشند و مراقب حرکت بعدی بازار باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx