پیشبینی روند بیت کوین با شاخص بولینگر باند

روند بیت کوین با شاخص بولینگر باند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 603 نفر

شاخص بولینگر باند نشان می دهد که بیت کوین ممکن است در آستانه شکست باشد

براساس اندیکاتور Bollinger Bands، بیتکوین، ارز دیجیتال پیشرو، ممکن است در آستانه صعود به سطح ۲۵۰۰۰ دلار باشد. Bollinger Bands برای به دست آوردن روند بازار در سهام، کریپتو و سایر دارایی ها بکار می رود. هنگامی که نیاز به شناسایی شرایط خرید یا فروش بیش از حد وجود دارد، برای معامله گران مفید است. این اندیکاتور محبوب که توسط تاجر مشهور جان بولینگر در دهه ۱۹۸۰ ایجاد شد; از سه خط تشکیل شده است که میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه به عنوان باند میانی عمل می کند. قیمت‌ها معمولاً بین باند پایین و باند بالا در طی دوره‌ای محدود حرکت می‌کنند. یک برخورد با باند بالایی ممکن است نشان دهد که بیت کوین آماده است تا از محدوده فعلی خارج شود و به سمت بالاتر حرکت کند. در حال حاضر، ۲۵۰۰۰ دلار سطح مقاومت کلیدی برای گاوها است.

بیت کوین ممکن است در آستانه شکست باشد

نمودار بیتکوین در اندیکاتور بولینگر باند

گاوها توانسته‌اند اخبار نزولی تسلا را که در اوایل این هفته بیت کوین را به پایین‌تر از ۲۳۰۰۰ دلار رساند، کنار بگذارند. همانطور که U.Today گزارش داد; این سازنده خودروهای الکتریکی ۷۵ درصد از کل دارایی بیت کوین خود را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ فروخت.

در زمان انتشار، این ارز دیجیتال پرچمدار در سطح ۲۳۶۱۴ دلار در صرافی Bitstamp معامله می شود. احتمالاً به محض پایان جلسه ۲۶ تا ۲۷ جولای توسط مقامات فدرال رزرو ایالات متحده و اعلام تصمیم مورد انتظار افزایش نرخ بهره; بیت کوین هفته آینده با نوساناتی مواجه خواهد شد. افزایش گسترده ۱۰۰ واحدی نرخ بهره، که به دلیل تورم بالاتر از حد انتظار به یک احتمال تبدیل شده است; خبر بدی برای گاوهای بیت کوین خواهد بود. از سوی دیگر، اگر فدرال رزرو به افزایش ۷۵ واحد پایه پایبند باشد، بیت کوین ممکن است افزایش ملایمی را تجربه کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx