دانشجویان دانشگاهی در رومانی می توانند به زودی شهریه خود را با الروند پرداخت کنند

دانشجویان دانشگاهی در رومانی می توانند به زودی شهریه خود را با الروند پرداخت کنند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1363 نفر

دانشجویان دانشگاهی در رومانی می توانند به زودی شهریه خود را با الروند پرداخت کنند

یک موسسه دانشگاهی با تقریبا ۱۱۰۰۰ دانشجو اعلام کرده که برای حمایت از کسب و کارهای محلی مانند الروند پرداخت با ارزهای دیجیتال را به خدمات خود اضافه کرده است.

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط دانشگاه لوسیان بلاگا (LBUS) شهر سیبیو کشور رومانی، این موسسه آموزشی قصد دارد زیرساخت های لازم برای پرداخت شهریه با استفاده از ارزهای دیجیتال را برای بیش از ۱۱۰۰۰ دانشجو خود از ماه ژوئیه فراهم کند.

گفته می شود که دانشجویان با استفاده از الروند (EGLD) می توانند شهریه های خود را که معادل تقریباً ۱۰۰۰ دلار در سال برای دانشجویان مقطع کارشناسی است، پرداخت کنند. دانشگاه سپس مبلغ واریز شده را به لئو که واحد ارز رومانی است، تبدیل خواهد کرد. این دانشگاه در این خصوص گفت:

دانشگاه LBUS حامی جامعه و کسب و کارهای محلی بوده و به حمایت خود ادامه خواهد داد. تصمیم ما برای مشارکت با الروند بخشی از این استراتژی است.

الروند که عرضه اولیه خود را در لانچپد صرافی بایننس در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد،‌ دفاتری را در شهر ترانسیلوانیا با بیش از ۴۰۰۰۰۰ جمعیت، متشکل از فارغ التحصیلان این دانشگاه تاسیس کرده است. این پروژه اعلام کرده که در آینده قصد دارد همکاری های بیشتری را با دانشگاه LBUS در زمینه های مختلفی از جمله تحقیق داشته باشد.

طبق قانونی که در ماه ژوئیه اجرا شد،‌ کاربرانی که از دارایی های دیجیتال استفاده می کنند، باید از صرافی هایی استفاده کنند که از قوانین احراز هویت و مقررات ضد پولشویی داخلی و خارجی پیروی می کنند.

الروند اخیرا شاهد تغییرات چشمگیری بوده است که از جمله آنها می توان به سواپ شبکه اصلی خود در سال گذشته که توکن ERD به EGLD تغییر نام داد، اشاره کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx