تعداد ۱۲،۶۳۸ بیت کوین در عرض ۱۰ دقیقه، توسط چند غول مالی از کوین بیس خارج شد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1394 نفر

تعداد ۱۲،۶۳۸ بیت کوین در عرض ۱۰ دقیقه، توسط چند غول مالی از کوین بیس خارج شد!

داده های تجزیه و تحلیل اخیر نشان می دهد که روز پیش، مقدار زیادی بیت کوین از صرافی کوین بیس Coinbase برای ذخیره در کیف پول برداشت شده است.

نمودارهای گلس نود نشان می دهد که، یکشنبه ۱۱ آوریل، یک نهنگ ارز دیجیتال با انجام معامله ای، ۱۲،۶۳۸ بیت کوین از بزرگترین صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده آمریکا، خارج کرد.

پیش از این، U.Today گزارش داده بود که موسسات مالی مقادیر زیادی بیت کـوین را نیز در اوایل ماه مارس از این صرافی خریداری و برداشت کردند.

در حالی که بیت کوین تقریبا در بالاترین قیمت خود می باشد، موسسات مالی این ارز دیجیتال را برای دوری از تورم خریداری می کنند.

دیروز، یکشنبه، این ارز دیجیتال پیشرو در قیمت ۵۹،۸۴۶ دلار معامله شد و در قیمت ۶۰،۷۶۰ دلار به بالاترین حد خود رسید و بدون اینکه در این قیمت بسته شود، حتی تا ۶۱،۵۰۰ دلار نیز افزایش یافت.

ارز دیجیتال برتر دیگری که در روز شنبه صعود کرد اتریوم بود که توانست به بالای ۲۲۰۰ دلار برسد و یک سطح مقاومتی جدیدی را ایجاد کند.

همچنین طبق آخرین آمار از گلس نود گفته شده است که ماینرها در حال حاضر در حال انتقال بیت کـوین های خود به صرافی های ارز دیجیتال هستند. که در یک ماه اخیر، این میزان از انتقال بیت کوین به صرافی ها، بیشترین حد ممکن بود.

پیش از این نیز، همانطور که در گزارش های قبل گفتیم، آمار ها نشان داده بود که ماینرهای بیت کوین به جای فروش و انتقال ارزهای استخراج شده خود، شروع به احتکار و نگهداری آن کرده بودند، که با افزایش اخیر قیمت آن، ‌اقدام به فروش و انتقال به صرافی های ارز دیجیتال کردند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx