ارزش بازار بایننس کوین از بانک های مطرحی همچون سانتاندر و یو بی اس فراتر رفته است

ارزش بازار بایننس کوین از بانک های مطرحی همچون سانتاندر و یو بی اس فراتر رفته است
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4256 نفر

ارزش بازار بایننس کوین از بانک های مطرحی همچون سانتاندر و یو بی اس فراتر رفته است

سال ۲۰۲۱ سال بسیار خوبی برای بایننس کوین (BNB) بوده است. این ارز تاکنون موفق شده قیمت خود را ۹۰۰٪ افزایش بدهد. و با ارزش بازار ۶۴ میلیارد دلاری، از بانک های سانتاندر (Santander)، بانک مونترال (Bank of Montreal) و  یو بی اس (UBS) پیشی بگیرد.

مشکلات اتریوم

از عوامل اصلی رشد بایننس کوین می توان به ازدحام شدید شبکه اتریوم اشاره کرد. به همین دلیل، بایننس اسمارت چین (BSC) موفق شده خود را به عنوان جایگزینی برای اتریوم معرفی کند و پاسخگوی بخش دیفای باشد.

با صعود ارزش بازار بایننس کوین به ۶۴ میلیارد دلار، این آلت کوین از بانک های سنتی از جمله سانتاندر و یو بی اس پیشی گرفته است.

در عین حال، برخی از تحلیلگران از برآورد ارزش و تأثیر عرضه آتی سهام کوین بیس (COIN) در نزدک به عنوان عامل افزایش قیمت BNB یاد کرده اند.

توییت (BNB)

توییت

پیروی سایر صرافی ها از کوین بیس

گفته می شود که عرضه عمومی COIN همچنین موجب افزایش قیمت توکن صرافی های متمرکز شده است. تحلیلگران همچنین پیش بینی می کنند که سایر صرافی های مستقر در آمریکا مانند کراکن و جمینای نیز رویکرد کوین بیس را دنبال خواهند کرد. و از طریق عرضه سهام خود، به دنبال جذب سرمایه خواهند بود.

BNB بیانگر سهام بایننس نیست

توکن بایننس کوین در ارائه تخفیف در کارمزد تراکنش ها به هولدرها استفاده می شود و همچنین از این رمزارز برای مشارکت در فروش توکن ها در لانچپد بایننس استفاده می شود. با افزایش نقدینگی، این ارز همچنین به یک مبنا در برابر سایر ارزهای دیجیتال در این صرافی تبدیل شده است.

همزمان با افزایش علاقه به BSC، کاربردهای دیگری نیز پدیدار شد. از جمله این کاربردها می توان به پرداخت کارمزدها، استفاده به عنوان یک توکن ابزاری که شامل دی اپ ها و بازی ها می شود، اشاره کرد.

بایننس به صورت دوره ای بر اساس حجم کلی معاملات صرافی خود، بخشی از توکن های BNB که در گردش نیستند را می سوزاند. کارآیی این استراتژی با گذشت زمان و درک سرمایه گذاران از این موضوع که این توکن ها هرگز وارد چرخه گردش نمی شدند، کم رنگ شده است.

شبکه بایننس اسمارت چین

شبکه بایننس اسمارت چین از گواه اثبات سهام استفاده می کند که این شبکه را از ماینرها یا کارمزدهای بالا بی نیاز کرده است. این پلتفرم سازگاری خود را با ماشین مجازی اتریوم (EVM) حفظ کرده و دارای توکن و ساختار قراردادهای هوشمند مشابهی است.

بسیاری از ارزهای توکنیزه شده در شبکه های بایننس مطرح شده و به کاربران این امکان را می دهند که کارمزد ماینرها را دور بزنند. یکی دیگر از مزایای ارائه شده توسط مدل BEP-20 بایننس اسمارت چین، قابلیت های فارمینگ و استیکینگ در شبکه گسترده دی اپ ها است که شامل پنکیک سواپ و پلتفرم وام دهی Venus می شود.

ارزش کل قفل شده در دیفای

ارزش کل قفل شده در دیفای

همانطور که در تصویر فوق قابل مشاهده است، بایننس اسمارت چین موفق شده در بین سایر پروتکل های دیفای از نظر ارزش کل قفل شده جایگاه خود را تثبیت کند. از همین رو، کاربردهای جدیدی برای بایننس کوین همچون فارمینگ، استخرهای نقدینگی و مبنایی برای سایر ارزها بودن در سراسر شبکه ایجاد شد.

پتانسیل دیفای برای پشت سر گذاشتن بانک ها

بخشی از سود خالص شرکت های سهامی عام به سهامداران تعلق می گیرد. این مبلغ در هر بازه زمانی سه ماهه متفاوت خواهد بود. چون هیئت مدیره ممکن است بخشی از این مبلغ را برای بازپرداخت بدهی ها یا افزودن به ذخایر ارزی استفاده کند. با این حال، بانک ها معمولاً منبع قابل اعتمادی برای پرداخت سود سهام هستند.

سود دهی بانک ها

سود سهام سانتاندر (SAN) طی ۱۲ ماه گذشته ۳٫۷ درصد بوده و سهامداران بانک مونترال (BMO) نیز سود مشابه ای را دریافت کردند. بازدهی سهام بانک سوئیسی (UBS) در سال ۲۰۲۰ کاهش یافت، اما از نظر تاریخی به طور متوسط ۵٪ بوده است.

باید به این موضوع توجه کرد که بایننس کوین می تواند بدون تأثیر مستقیم صرافی بایننس به فعالیت خود ادامه بدهد. در آینده، اگر بایننس اسمارت چین توسعه دهندگان و اعتبارسنج های مستقلی داشته باشد، ممکن است به پیشرفت خود ادامه بدهد.

اگر این روند رشد ادامه پیدا کند، ارزش بازار BNB می تواند از ارزش بازار کل سیستم بانکی سنتی فراتر برود. اما قبل از به وقوع پیوستن این مهم، این شبکه ها و دی اپ ها باید بیش از پیش مورد استفاده قرار بگیرند و ثابت کنند که می توانند نیازهای سرمایه گذاران و مشتریان بانکی را رفع کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx