پروژه های NFT در معرض خطر سقوط قرار دارند

پروژه های NFT در معرض خطر سقوط قرار دارند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1159 نفر

پروژه های NFT در معرض خطر سقوط قرار دارند

متین سوداگر (Mateen Soudagar)، تحلیلگر توکن های غیرقابل معاوضه یا همان NFT ها باور دارد در صورتی که بیت کوین و اتریوم به ترتیب به سطوح قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ و ۱۰,۰۰۰ دلاری صعود کنند، این توکن ها ممکن است تا حد فروپاشی سقوط کنند.

طبق گفته سوداگر، ۶۰ الی ۷۵ درصد از پروژه های NFT موجود اسکم هستند. به گفته او افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم می تواند به ترس و پنیک افراد بسیاری منجر شود.

از آنجایی که قیمت این پروژه ها بسیار بیشتر از ارزش واقعی شان هایپ شده است، در زمان کاهش قیمت پروژه ها به دلیل صعود این دو ارز پیشرو بازار، پروژه های NFT شاهد سقوط سنگین تری در مقایسه با سایر پروژه ها خواهند بود.

سوداگر باور دارد که در آینده صنعت NFT بیشتر در حوزه بازی و دنیاهای مجازی تکامل خواهد یافت. همچنین آن دسته از پروژه هایی که سطحی هستند، و تلاش زیادی برای توسعه آنها نشده است، نابود خواهند شد.

فتح قله جدید توسط BTC

بیت کوین در ۲۰ اکتبر به دنبال تایید اولین صندوق قابل معامله شاهد صعود تا بازه ۶۷,۰۰۰ دلار بود. با این جهش، پادشاه رمزارزها موفق شد قیمت خود را از کف ۳۰,۰۰۰ دلار در اواخر جولای بیش از دو برابر افزایش بدهد.

تحلیلگران بسیاری، از جمله تحلیلگر معروف پلن بی (Plan B) با مدل S2F خود، پیش بینی می کنند که بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی می تواند تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار صعود کند.

همچنین، پیش بینی می شود که اتریوم تا سطح ۱۰,۰۰۰ دلار تا سه ماهه پایانی سال جاری صعود کند. این آلت کوین اخیرا موفق شده بود که قیمت خود را تا بازه ۴,۰۰۰ دلار افزایش بدهد.

با این حال، قیمت NFT ها بسیار افزایش یافته، و همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات نیز از رقم ۱۵.۵ میلیارد دلار فراتر رفته است. این در حالی است، داده ها نشان می دهند که در سال ۲۰۱۷، حجم معاملات تنها برابر با چند هزار دلار بوده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx