رشد قابل توجه آلت کوین ها: آیا آلت سیزن دیگری در راه است؟

رشد قابل توجه آلت کوین ها با اصلاح بیت کوین و اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1249 نفر

رشد قابل توجه آلت کوین ها: آیا آلت سیزن دیگری در راه است؟

در حالی که بیت کوین و اتریوم با سیو سود تریدرها روند اصلاحی داشته اند، برخی از آلت کوین ها موفق شده اند رشد خوبی را برای خود ثبت کنند.

بعد از یک هفته هیجان انگیز که در آن بیت کوین با راه اندازی دو صندوق قابل معامله بورسی بالاترین سطح تاریخی خود را ثبت کرد، و مارکت کپ کریپتو به اوج جدیدی صعود کرد؛ دو رمزارز پیشرو بازار شاهد کاهش قیمت های خود بودند.

با اینکه بیت کوین و اتریوم در مرکز توجه بوده اند، چندین آلت کوین شاهد رشد چشمگیری در قیمت خود بوده اند. از این رو، برخی از تریدرها خود را برای یک آلت سیزن دیگر آماده می کنند.

هفت آلت کوین برتر

هفت آلت کوین برتر

داده ها نشان می دهند که تورچین (RUNE)،‌ مون ریور (MOVR) و او کی بی (OKB) در مقایسه با سایر آلت کوین ها بیشترین رشد را داشته اند.

از سرگیری ترید RUNE در اتریوم

آلت کوین تورچین یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز است که دسترسی میان زنجیره ای را به بلاکچین های مختلف ممکن می سازد. این پروتکل همچنین به کاربران این امکان را می دهد که در عین انتقال دارایی های خود بین شبکه های مختلف، حضانت کامل آنها را در اختیار خود داشته باشند.

داده های ورتکس RUNE

داده های ورتکس RUNE

داده ها نشان می دهند که در روزهای اخیر RUNE شرایط مساعدی داشته است. همانطور که در تصویر فوق می توان مشاهده کرد، در طی دو روز قیمت این پروتکل بیش از ۶۰٪ افزایش یافته است.

همانطور که به یاد دارید، ترید این پروتکل بعد از متحمل شدن یک هک ۸ میلیون دلاری در ماه جولای سال جاری در شبکه اتریوم متوقف شد.

گسترش اکوسیستم MOVR

آلت کوین مون ریور یکی از پاراچین های کوزاما است که به تازگی راه اندازی شده است. این پلتفرم قراردادهای هوشمند که با اتریوم سازگار است، یک شبکه قناری مشوقی دایمی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

داده ها نشان می دهند که بعد از ثبت کف ۲۳۴ دلاری در ۱۹ اکتبر، این آلت کوین در ۲۲ اکتبر به قله ۴۱۰ دلاری صعود کرد که حاکی از یک افزایش چشمگیر ۷۵ درصدی است. همزمان با این جهش قیمتی، حجم معاملات نیز به بیش از ۵۹ میلیون دلار افزایش یافت.

نمودار MOVR

نمودار MOVR

این افزایش قیمت در حالی رخ داده که این پروژه مشارکت های بسیاری را در گستره اکوسیستم کریپتو ایجاد کرده است. از جمله این همکاری ها می توان به مشارکت با گراف و سوشی سواپ اشاره کرد.

راه اندازی کارزار میم کوین

آلت کوین OKB توکن بومی صرافی OKEx است و به عنوان یک توکن کاربردی در اکوسیستم این صرافی عمل می کند.

داده های ورتکس OKB

داده های ورتکس OKB

داده ها نشان می دهند که از ۲۱ اکتبر روند صعودی این رمزارز آغاز شد؛ و در روز بعد این پروژه شاهد افزایش ۲۵ درصدی قیمت خود بود.

این افزایش قیمت در حالی رخ داده که OKEx اخیرا استیک USDC را با بازدهی ۲۰ درصدی فعال کرد. این صرافی همچنین از یک کارزار میم کوینی رونمایی کرد که در آن کاربران می توانند برای لیست شدن میم کوین های محبوب خود در این صرافی رقابت و تلاش کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx